Redacció sobre l’alimentació natural o ecològica
Hem vist com s’elaboren els productes naturals. Per exemple, les maduixes estan al camp, quan la gent les recull es porten a casa o a la fàbrica per fer melmelada.
Les abelles produeixen molta mel a la seva casa i la gent l’agafa i després se l’emporten per menjar-se-la.
El porc és un altre animal del qual obtenim molts aliments, quan s’ha mort va a la carnisseria o cansaladeria i es fan els diferents productes: xoriço lloc, pernil, etc.
De les ovelles tenim la llama que serveix per a moltes coses, com per exemple per fer roba. I la seva carn és molt bona.
Les taronges quan es recullen les portes a casa i pots fer sucs de taronja, melmelada o menjar-les crues. És una fruita molt bona i saludable.
Kevin R. 5è.