ENQUESTA SOBRE L’ÚS DE LES TIC
NOM:___________________________________ (NO CAL COGNOMS)
FUNCIÓ DINS DEL PROJECTE PAM A PAM:_______
ETS SALESIANA? SI NO
TEMPS QUE HI PORTES DINS DEL PROJECTE_______________________
HORARI QUE FAS:______________________
DIES QUE VENS____________________________.
EDAT (Marca una creu a la franja en la que estiguis)
Menys de 25 anys____________________________
Entre 25 i 35 anys____________________________
Entre 35 i 45 anys____________________________
Entre 45 i 55 anys____________________________
Més de 55 anys______________________________
Anys aproximadament que portes treballant amb un PC
Menys de 5 anys____________________________
Entre 5 10 anys____________________________
Entre 10 y 15 anys___________________________
Entre 15 y 20 anys___________________________
Més de 20 anys __________________________
Sistema Operatiu que utilitzo o que es pot fer servir
(Pots escollir més d’un)
Windows XP_________________________________
Windows Vista_______________________________
Windows 7______________________________
Linux-Ubuntu________________________________
Apple_______________________________________
Altres________________________________________
Navegador que utilitzo
(Pots escollir més d’un)
Internet Explorer 6___________________________
Internet Explorer 7, 8________________________
Firefox_____________________________________
Opera_____________________________________
Safari_____________________________________
Google-Chrome_____________________________
Altre/s_____________________________________
Tipus de connexió que faig servir a casa.
No tinc connexió a casa______________________
Modem telefònic (RTB) 56Kbs__________________
ADSL 1 MB__________________________________
ADSL 3 a 5 MB_______________________________
ADSL > 5 MB________________________________
Temps que estic habitualment treballant amb un ordinador (al dia)
Gairebé no el faig servir _______________________________
Menys de ½ hora____________________________
D’1 a 2 hores______________________________
De 2 a 4 hores______________________________
Més de 4 hores______________________________
MARCA AMB EL NOMBRE QUE CORRESPONGUI…
1. Gens/Mai
2. Poc/Ocasionalment
3. Bastant/Freqüentment
4. Molt/Sempre o gairebé sempre
Per preparar activitats o per fer que els alumnes realitzin activitats a l’ordinador:
Utilitzo el/un ordenador casa meva (indicar nivell de uso) ____________
Utilitzo els ordinadors del centre (indicar nivell de uso) _______________
Utilitzo un portàtil (indicar nivell de uso) _____________
Utilitzo projector amb els meus alumnes_____________
Utilitzo portals web amb els meus alumnes_____________
Utilitzo vídeos amb els meus alumnes_____________
Utilitzo altres eines TIC amb els meus alumnes (ESCÀNER, CÀMARA DIGITAL, PDI…) _____________
Les Tic són els sistemes de les tecnologies de la informació i de la comunicació. Permeten el disseny, desenvolupament, foment, manteniment i administració de la informació, actualment han aconseguit prendre una gran importància en l’educació per crear espais d’ensenyament i aprenentatge virtuals a tots els nivells. Per això et demano una mica més del teu temps per tal de diagnosticar el teu domini de les TIC (ordinador, Internet, software) per a proposar alternatives de suport que us puguin ajudar en funció dels resultats.
Qüestionari sobre l’ús de l’ordinador
Respon correctament las següents preguntes:
1. Puntua’t de l’1 al 10 sobre el teu domini de l’ordinador:
_____
2. Escriu quins programes saps fer servir i fas servir habitualment:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3. Explica breument les teves competències sobre Internet. (què saps fer a Internet?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4. Esmenta cursos que hagis realitzat durant la teva trajectòria com a formador relacionats amb la informàtica…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5. Tens correu electrònic?
¿Amb quina freqüència ho mires?
______ Mai ______ Una vegada a la setmana
______ Dues vegades a la setmana ______ Tres cops per setmana
______ Tots els dies
6 Consideres necessària millorar la teva capacitació en informàtica:
SI______ NO______
¿Per què?_______________________________________________
¿En quins programes?______________________________________________________
7. Saps que és un bloc?
SI______ NO______
8. Si la resposta és afirmativa, creus que seria interessant tenir un bloc de PAM a PAM amb enllaços educatius que facilitin la teva feina. MARCA AMB UN CERCLE
1. Gens
2. Poc
3. Bastant
4. Molt
9. El faries servir?
1. Gens/Mai
2. Poc/Ocasionalment
3. Bastant/Freqüentment
4. Molt/Sempre o gairebé sempre
10 Després d’alguna sessió de formació al respecte sobre el bloc. Podries aportar continguts i participar del seu manteniment?
1. Gens/Mai
2. Poc/Ocasionalment
3. Bastant/Freqüentment
4. Molt/Sempre o gairebé sempre
11. Conèixer la diferència entre Bloc i Web
Si
No
12. Si la resposta és afirmativa que preferiries pel projecte Pam a Pam?
Tenint en compte criteris com la seva eficàcia pedagògica, interactivitat i facilitat de manteniment. Encercla
Un bloc.
Una web
13. Quins creus que són els continguts prioritaris per penjar al bloc o a la web?
PUNTUA DE L’1 al 10
SOBRE ELS CONTINGUTS
Textos informatius.
Documents.
Enllaços a pàgines web.
Materials didàctics amb informació
Material didàctic que orientin i facilitin els aprenentges.
Guies didàctiques.
Orientacions
Fonts complementàries: enllaços a webs d’interès.
Bibliografia.
Agenda.
Proves d’autoavaluació.
Activitats auto correctives.
Activitats per realitzar de manera autònoma pels alumnes.
Activitats per realitzar amb alumnes amb el teu ajut.
SOBRE L’ENTORN
Elements audiovisuals (vídeos i àudio)
Elements multimèdia.
Sistemes de navegació. Mapes.
Sistemes de comunicació virtuals,
Tutories virtuals
Aules virtuals
Web mail,
Xat
Motors de recerca
Eines de recerca
SOBRE LES DIFERENTS ÀREES QUINES CREUS QUE SÓN LES NECESSITATS MÉS IMMEDIATES.
( PUNTUA DEL 0 AL 10)
LLENGUA CATALANA
LLENGUA CASTELLANA
ALTRES: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
ASPECTS PEDAGÓGICS QUE CREUS QUE S’HAURIEN DE PRIORITZAR DINS DEL BLOC O WEB.
– quina és la teva motivació:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– Continguts que prioritzaries:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– Elements multimèdia que prioritzaries:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….