CARNESTOLTES 2010: “LA MÚSICA”.

INTRODUCCIÓ

 Música d’ambient (és la senyal per a que tothom estigui al seu lloc).

 -Narrador:

 

Set arts ens meravellen:
l’arquitectura i la pintura,
el cinema i l’escultura,
la dansa i la literatura.
Falta un, el sabeu? Sí, la música.
A
quest és el nostre homenatge.
Que comenci l’espectacle.

 

 (Pausa d’uns segons, amb la música d’ambient)

 P-3 Narració:


 

 Aquest ritme brasiler
el ballen tots a ple sol
fins posar-se com una gamba.
Bellugueu el culet al ritme de la samba.

 

Comença la música i la classe surt de la torre.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 

Música d’ambient.

-P-4 es situa al seu lloc. A la senyal, narració i música:

 

El ballaven els besavis
allà pels anys vint.
I els dofins ballaran per tothom
al ritme del xarleston.

 

Música: “Mr Charleston”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 

Música d’ambient.

 

P-5 es situa al seu lloc. A la senyal, narració i música:

 

 Però no tot és diversió.
També hi ha lletra
amb una clara intenció.
Amb tots vosaltres, la música amb missatge.


 

Música: “Another brick in the wall”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

Música d’ambient.

 

1r EP es situa al seu lloc mentre es llegeix la narració. A la senyal, música:

 

Situeu-vos en fileres
i col·loqueu-vos el barret.
I que ningú us interrompi
mentre balleu aquest country.

 

Música: “Country”

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

Música d’ambient 

 

-2r EP es situa al seu lloc mentre es llegeix la narració. A la senyal, música:

 

Quan apreta la calor
la música sona arreu.
No volem sentir ni piu
mentre soni aquesta cançó d’estiu.

 

 Música: “Bomba”

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

Música d’ambient

 

 -3r i 4t EP es situa al seu lloc. A la senyal, narració i música:

 

 A continuació, amb elegància,
els cursos de cicle mitjà
abans de ballar “la raspa”
es mouran al ritme del txa-txa-txa.

 

Pausa – ambient  i a la senyal segona música.

Música: “Rico vacilón” i “La raspa”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 Música d’ambient

 

 -5è EP es situa al seu lloc mentre es llegeix la narració. A la senyal, música:

 

Amb la classe de cinquè
viatjarem al “Tropicana”,
i amb el ritme caribeny,
ballarem una salsa cubana.

 

 Música; “Feo pero sabroso”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 Música d’ambient

 

 -6è EP narració. Es situen al lloc, senyal i música:

 

 Gràcies a la gran pantalla
hi ha molta gent que balla.
Tots gaudim, perquè s’ho val,
amb el gènere musical.

 

Música: Primer “Grease lightning”, després “You’re the one that I want (Grease)”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 Música d’ambient

 

 

-1r ESO narració. Es situen al lloc, senyal i música:

 Tot artista que es valori,
 ja sigui d’ara, ja sigui d’abans,
 necessita el suport
d’un bon club de fans.

Música: “Colgando en tus manos”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 

Música d’ambient

 

-2n ESO  narració. Es situen al lloc, senyal i música:   

 

Com es veu amb claredat

rock encara no ha esclatat.
Beatles en composaren un
la classe de 2n balla sense perdre punt.

 

Música: “Rock and roll music”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 

SILENCI

 

-3r ESO al senyal, surten tres grups al ritme de la música en el següent ordre:

            a)Iron Savior “Ranny of steel” (heavy)

            b)Clan of Xymox “Jasmine and Rose” (gòtic)

            c)Sex Pistols “Anarchy in the UK” (punk)

Un cop situats, senyal, narració i música.

 

Amb música heavy, gòtica o punk
amb melenes, cuir negre o crestes de colors
són gent que la música agermana.
Ens referim a les tribus urbanes.

 

Música: “Jai-ho”.

Coreografia, acaben i marxen al seu lloc.

 

Música d’ambient

 

-4t ESO. Es situen. Al senyal, narració i música:
Acabem aquí la festa,
gràcies a tots.
Però no marxem
sense un homenatge al rei del pop.

                                              

Música: “Thriller”. Coreografia i fi de la festa.