Exposición oral 5º Rellotges Viatgers

 

Resultado de imagen de EXPOSICION ORAL

ELEGIR UN TEMA : algo que nos motive y nos guste.

¿Por qué he elegido este tema?

ORDEN DE LA EXPOSICIÓN

  1. Presentación: quien soy y pequeño resument del tema elegido.
  2. Introducción al tema.
  3. Desarrollo

QUÉ INFORMACIÓN TENGO Y QUÉ INFORMACIÓN NECESITO BUSCAR.

PRESENTACIÓN
– Power Point- Cartulina
– Fotos y vídeos

IMPRESCINDIBLE: Vocalizar y controlar el tiempo.

5È PATAPUM TV – ENTREVISTES CLÀSSIQUES

  • EN CONSTRUCCIÓ

Hello Stage hello san francisco wien mozart

Els nens i nenes de 5è anem a realitzar un programa televisiu sobre els compositors clàssics i artistes actuals.

Hem pensat fer grups on trindrem diferents rols: entrevistador, estilistes, artistes/compositors convidats, càmera, decorador…
Hi ha qui prefereix estar darrere de la càmera i qui prefereix estar davant.

FUNCIONS

Entrevistador/a: fa les preguntes al compositor/artista.

Entrevistat/ada: pensar respostes que faria l’entrevistat adequades a la seva època.

Decoració i càmera: fan el fons per al vídeo de l’entrevista.

Estètica: vestuari i pentinats adequats a l’estil i època dels entrevistadors i entrevistats.

GRUPS 5È RELLOTGES VIATGERS

GRUP 1: Nil C, Jesus, Aina T, Maria, Marta Antonio Vivaldi – Enrique Iglesias i Malú

GRUP2: Nil L, Marc, Biel, Mauro, Aina P George Friedrich Handel – Marc Anthony i Alan Walker

GRUP 3: Blai, Aleix, Robert, Fanny, Laia Johann Sebastian Bach – Michael Jackson i Justin Bieber

GRUP 4: Adrià, Amaro, Gonzalo, Bruno R, Carla Franzjoseph Haydn – 2 Cellos i Selena Gomez

GRUP 5: Martina, Zaira, Bruno S, Gemma, Pau Wolfgang Amadeus Mozart – Edurne – Taylor Swift

GRUPS 5È EL GUARDIÀ DE LA MUNTANYA

GRUP 1: Joan A, Ginebra, Martina, Alba Ludwigvan Beethoven – David Getta i Ariadna Grande

GRUP 2: Maria, Rita, Ines, Noelia Frédéric Chopin Niki Jam

GRUP 3: Joan S, Àlex, Dani, Laura Giuseppe Verdi Duft Punk – Pharrel Williams

GRUP 4: Berta, Arnau, Jon, Pol C Camilte Saint-Saens Bruno Mars – Shakira

GRUP 5: Fèlix, Marouan, Ivet, Nil V Claude Debussy Justin Timberlake – Charlie Puth

GRUP 6: Aleix, Lluna, Pol F, Jaime i Eric Manuel de Falla Pentatonix – Sweet California

SESSIÓ 27.1.17:

music dancing study studying

Ens reunim per grups i fem una pluja d’idees.
Què fa el presentador/ entrevistador?
Quins artistes actuals anem a triar?
Com podem fer el fons?
Com es fa un guió amb preguntes?Anem a posar publi?

SESSIÓ 2.2.17

Entertainment Tonight question wonder hm golden globes 2017

Heu de respondre al següent questionari:

  • Naixement i mort del compositor.
  • Descripció física i del vestuari.
  • Biografia
  • Obres més conegudes.

SESSIÓ 9.2.17

tv happy cartoon excited adventure time

Arriba l’hora de fer l’entrevista als nostres autors clàssics. Aquestos autors gràcies a una màquina del temps han pogut viatjar fins al futur, la nostra actualitat, per a realitzar l’entrevista.

Gràcies al treball de recerca de la setmana passada podreu fer-los preguntes addients a la seva època i també de l’època actual. Pot ser divertit preguntar-los coses com: què opinen sobre els nous estils musicals, sobre els edificis o coses que han canviat de la seva època. Recordeu que aquesta entrevista també servirà per conèixer aspectes importants de la seva vida: infància, carrera professional, obres més importants

Serà divertit pensar en com respondrien aquestos autors a les preguntes que els plantejareu que seràn un màxim de 5.

Endavant!