Clica AQUÍ per veure la CANÇÓ DE LA SETMANA
Des del curs passat veníem comprovant que el timbre d’entrada/sortida de les classes a la nostra escola era un so desagradable per moltes persones de la nostra comunitat educativa. Dins del nostre projecte de contaminació acústica, una proposta de millora va ser el canvi de l’antic timbre, per un timbre musical. Que, a més de resultar molt més plaent, ens servirà per treballar uns altres objectius de manera paral•lela:
• Desenvolupament d’habilitats musicals.
• Possibilitar als alumnes l’escolta de diferents estils musicals, a la que alguns d’ells i elles no tindrien accés d’una altra manera.
• Incentivar l’escola activa de la música, per a que no constitueixi una música de fons mentre fan una altra tasca, sinó que dediquin uns minuts al dia a la escolta i identificació de les peces musicals.