Les meravelles de Jazztel

Ahir vaig estar més d’una hora penjada al telèfon intentant parlar amb Jazztel. Ho vaig aconseguir després de sentir vint-i-cinc vegades allò de “nuestros gestores estan ocupados…”
Després d’un any i d’un llarg i dur camí d’incidències, calers de més que ens han cobrat, maltractament telefònic, incidències tancades però no solucioandes, que mai hem arribat als 6Mb que diu al nostre contracte i un llarc etcètera, hem decidit tornar a Timofònica. No se si serà millor o no, però hi ha un munt de tendes i edificis telefònica on podrem anar a queixar-nos, i almenys, l’atenció telefònica és millor que la de Jazztel.
El millor de tot vas ser quan vaig fer la última trucada per “cancelar tots els serveis que tinc amb Jazztel”, a que no ho endevineu?

“En estos momentos no puedo pasarle con el departamento de bajas”.

Boníssim, feina dies que no reia tanta… donar-te d’alta és mooolttt fàcil, ara, donar-te de baixa, bufff, sembla que encetem un llarg, molt llarg camí!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà