Avui escriurem paraules…i si no ens sortim podem mirar l’ajuda!
i SI ENS SOBRA TEMPS…ENCARA VOLEM APRENDRE A ESCRIURE MÉS????
@Activitats realitzades per la Dolça Vert
Avui escriurem paraules…i si no ens sortim podem mirar l’ajuda!
i SI ENS SOBRA TEMPS…ENCARA VOLEM APRENDRE A ESCRIURE MÉS????
@Activitats realitzades per la Dolça Vert