Primer. Sessió 11

Avui escriurem paraules…i si no ens sortim podem mirar l’ajuda!

 

 

 

i SI ENS SOBRA TEMPS…ENCARA VOLEM APRENDRE A ESCRIURE MÉS????

 

 

@Activitats realitzades per la Dolça Vert

Aquest article ha estat publicat en Llengua Catalana. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *