COOPERATLÓ
OBJECTIUS:
1. Valorar i acceptar les pròpies habilitats motrius i la dels altres companys d’equip, mostrant interès per millorar-les. Com?
c) He aprés correctament la tècnica de la meva especialitat i, per tant, la se explicar als meus companys d’equip.
d) Animar als companys d’equip per ajudar-los a millorar la tècnica.
2. Esforç personal en el compliment de la responsabilitat individual per a superar el repte cooperatiu com a grup. Es a dir, saltar i llançar correctament per tal de sumar metres en la consecució dels rècords del mon.
3. Mostrar responsabilitat en complir les normes de seguretat establertes per cada una de les proves atlètiques.
I a l’aula continuem treballant el cooperatló amb les matemàtiques i el nostre tutor Joan!
RAQUETES FORA
OBJECTIUS
M’he divertit i m’ho he passat bé?
He col•laborat amb la meva parella per crear i/o inventar els nostres reptes?
Donant idees i escoltant les idees de la meva parella.
He col•laborat per superar els diferents reptes proposats pel mestre o els companys/es?
He acceptat el nivell del meu company o companya?
LA GRAN TORRE TIANA II
OBJECTIUS
1. Practicar amb seguretat:
– Seguir les indicacions del “guia”
– Carregarem i descarregarem la torre lentament.
2. Esforç per superar-se:
Treballar amb l’equip corresponent sense distreure’s amb altres coses
3. Treball en equip:
– Realitzo tots els rols i/o responsabilitats com equip, que són:
a) Guia: ajuda a les fases de construcció, recordant les posicions i donant recolzament. Després adopta una posició estètica a la figura final
b) Base: Qui dona estabilitat a la figura
c) Acròbata: el que s’alça damunt el portador i es situen a les parts més altes
LA GRAN TORRE TIANA I
“LA GRAN TORRE TIANA: ACROESPORT”
1. Practicar amb seguretat: Adequació de la postura del propi cos per la nostra seguretat i la dels companys de la torre humana (Acroesport) formada.
2. Esforç per superar-se: Adequació de la postura del propi cos per expressar la figura.
3. Treball en equip: Mostro actitiud per millorar, complint la meva responsavilitat a la torre humana (Acroesport).
4. Creativitat: Aporto idees per inventar torres humanes (Acroesport).
U.D.: COOPERANT ACONSEGUIREM EL TRESOR!
COOPERANT ACONSEGUIREM EL TRESOR!
1. Respectar als companys:
– Seure i llegir el repte amb tots els components de l’equip.
– Escoltar sense interrompre les idees dels companys i companyes.
– Posar en pràctica les idees dels meus companys i companyes.
2. Cooperació:
– Donar idees per resoldre els reptes.
– He animat als meus companys i companyes d’equip un cop superat o no el repte proposat.
– M’he concentrat en els reptes i no m’he distret o jugat altres coses.
U.D.:CONSTRUÏM JOCS DE PATI!
Aquest curs hem començat realitzant una Unitat Didàctica sobre Jocs de Pati. Ha arribat el material que varem demanar tot l’alumnat el curs passat (patins/streetsurfing, carretons, hoquei…) i ara hem confeccionat les normes per tal de poder jugar AMB SEGURETAT!
OBJECTIUS U.U.D.D: CONSTRUÏM JOCS DE PATI
2N
U.D.: CONSTRUÏM JOCS DE PATI
1. Participar en el “jocs de pati”, tot jugant en l’espai corresponent. Percepció espai-temps (7)
2. Jugar a les capses de “jocs de pati”actuant amb comprensió i compliment de les normes.(14)
3r i 4rt
U.D.: CONSTRUÏM JOCS DE PATI
1. Intervenció de l’organització de “jocs de pati” aportant en la creació de normes de bon ús del material (28)
2. Participar en el “jocs de pati”, tot jugant en l’espai corresponent. Percepció espai-temps (6)
3. Comprensió, acceptació i compliment de les normes del joc de pati. (32)
5è i 6è
U.D.: CONSTRUÏM JOCS DE PATI
1. Utilitzar els materials i espais, respectant les normes, de “jocs de pati” creades per tot l’alumnat de l’escola. (18)
2. Acceptació i respecte vers les normes, regles i persones que participen en el joc. (31)
3. Respectar la figura del àrbitre en els espais que corresponent al jocs col•lectius (pista 1 futbol, pista 2 hockey. (32)
STOP AL SEXISME A L’ESPORT!
[youtube]http://youtu.be/ahoi90rSYXY[/youtube]
Benvinguts al nou curs 2014/2015
Per començar aquest nou curs, m’agradaria compartir amb vosaltres un “blog d’esport” d’un exalumne de l’escola Tiana! Nassim Aarabou. Sense donar rellevància al seu contingut, ho compartim per animar-lo a continuar amb la seva actitud emprenedora.
Felicitats Nassim!
“U.D.: BUSCANT ALTRES CAMINS… PARKOUR.”
OBJECTIUS
1. Respectar als companys: em preocupo quan algú cau i el felicito quan assoleix amb èxit una tècnica
2. Respectar l’entorn: m’asseguro que el material utilitzat en la tècnica no es deteriorarà.
3. Practicar amb seguretat: en cap moment em posaré en perill la meva integritat física.
4. Autosuperació: mostro actitud i ganes per a millorar l’execució de les tècniques del Parkour amb el pas del temps.
5. Creativitat: soc capaç de combinar les diferents tècniques apreses en diferents espais i d’inventar altres.