U.D.: SOM UN ESPECTACLE!

1. Expressió: Expressar amb el nostre cos diferents sentiments.

2. Tolerància: Accepta el propi nivell i el de les companyes i companys.

3. Creativitat: Participar en la creació de la coreografia

4. Autosuperació: mostro actitud i ganes per a millorar l’execució de les habilitats gimnàstiques elaborades.

5. Ritme: Executa correctament les habilitats gimnàstiques cooperatives sincronitzades amb la resta del grup

Publicat dins de CICLE MITJÀ | 1 comentari

U.D.: CÀMARA LLUMS I SSSSSSSS… SILENCI…

1. Expressió de sentiments: Representar a partir del llenguatge corporal accions, sentiments, situacions i personatges tant individual com col•lectivament.

2. Participació: Participar activament en la representació col•lectiva de “SPOTS PUBLICITARIS” amb el fair play com a centre de interés. Com? Donant idees i mostrant actitud positiva al realitzar les actuacions.

3. Desinhibició: Actuar sense inhibició davant la càmera de vídeo i la resta de companyes i companys durant la realització de les diferents actuacions.

4. Respecta com espectador/a: Mostrar respecta sobre les representacions dels companys i companyes de classe. Fent silenci durant l’actuació i aplaudir (amb més o menys intensitat, segons el grau de satisfacció) al finalitzar l’actuació.

5. Sensibilitat sobre el Fair play: Adquirir coneixements sobre la FAIR PLAY a partir d’una reflexió crítica i responsable.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, NOTICIES | Deixa un comentari

U.D.: SEGUEIX EL MEU RITME.

1. Expressió de sentiments: Expressar sentiments a partir del llenguatge corporal utilitzant tot el nostre cos i amb expressions buscant la realitat.

2. Participació: Aportar en la elaboració del ball un pas concret (4 moviments coordinats amb la música).

3. Desinhibició: Actuar sense inhibició davant la resta de
companyes i companys i de públic divers.

4. Respecta com espectador/a: Mostrar respecta sobre els passos o muntatges coreogràfics dels companys i companyes de classe. Fent silenci durant l’actuació i aplaudir (amb més o menys intensitat, segons el grau de satisfacció) al finalitzar l’actuació.

5. Esforç: Mostrar actituds d’esforç personal per a millorar l’estil de cada un dels passos.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, NOTICIES | Deixa un comentari

L’ALUMNAT DECIDEIX SOBRE JOCS DE PATI

Fes un clic aquí i podreu comprovar els resultats de les votacions de cada una de les decisions sobre Jocs de Pati. Concretament les normes de l’escala o bolder i sobre el futbol a escales i fonts. 

 

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, NOTICIES | 1 comentari

FAIR PLAY A L’ESPORT

A la Unitats Didàctica de 5è, “Càmera llums i ssssss… silenci” elaborarem spots publicitaris sobre el FAIR PLAY. Què és el Fair Play? Observa els següents vídeos…

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | 3 comentaris

L’ESPORTISTA SECRET… ÉS…JO MATEIX! SISCO!

Publicat dins de L'ESPORTISTA SECRET DE L'ESCOLA | 4 comentaris

BARRERES 0

Vosaltres decidiu on estan els vostres límits.

Felicitats Ruben

Publicat dins de NOTICIES | 1 comentari

QUIERO SER COMO BECKHAM

OBJECTIUS:

1. valorar la figura de l’àrbitre:
– Saludar a l’àrbitre abans i després del partit
– Ser honest/sincer en els errors que realitzo durant el partit
– Dirigir-me a l’àrbitre parlant, sense cridar.

2. Valorar a les companyes i companys com membres del nostra equip:
– Passar la pilota a tots i totes les meves companyes sense tenir en compte les seves habilitats futbolístiques
– Animar a un company quan s’equivoca i corregir-li el seu error parlant

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

PROJECTE EL CINEMA

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

JUGUEM? COM?

OBJECTIUS:

 Organitzar el jocs a partir de les consignes donades.

 Resoldre les situacions difícils que es donen durant el joc.

 Aportar idees per la creació de jocs i implicar-vos en el seu funcionament.

 Divertir-vos i fer que els altres es diverteixin.

 Utilitzar el material correctament.

Publicat dins de CICLE MITJÀ | Deixa un comentari