Per acabar la visita al barri fem un repte cooperatiu d’orientació pel parc Masot!!
RECICLA I JUGA! EL BOTTLEBALL!
OBJECTIUS:
1. Esforçar-se per a complir la meva responsabilitat per a superar els reptes cooperatius proposats.
2. Respecto la figura del moderador o moderadora, respectant el torn de paraula. Espero a parlar fins el moment que el moderador o moderadora em dona el permís.
3. Utilitzar durant el partit les habilitats tècniques del Bottleball apresses (passada, recepció, llançament i pivotar).
4. Seguir la normativa del Bottleball durant els partits
5. Promoure actituds d’honestedat durant els partits. Soc àrbitre de les meves pròpies accions.
6. Utilitzo el diàleg al finalitzar el partit per resoldre les injustícies patides durant el joc.
HOQUEI NEIX AL TIANA!
OBJECTIUS
– Organització en l’espai: Distribuir-se a l’espai amb els membres de l’equip durant els partits de manera autònoma.
– Autosuperació: Millorar l’execució de les habilitats relacionades amb el colpeix, passada, conducció i protecció de la pilota amb l’estic.
– Salut: Aprendre hàbits de prevenció de lesions en l’activitat físic, posant en pràctica de manera autònoma els escalfaments, dosificació de l’esforç i estiraments.
– Mediador: Ajudar resoldre conflictes a partir del diàleg entre les persones implicades.
MIRA COM VOLA ÉS EL BÀDMINTON
OBJECTIUS
– Autosuperació: Millorar l’execució de les habilitats relacionades amb els esports amb raqueta. (colpeix, passada, trajectòria del volant, posició al camp…).
– Responsabilitat amb el material: Utilitzar el material de manera responsable.
– Cooperar amb el company o companya per a la superació dels reptes, jocs i activitats proposades durant la unitat didàctica, animant al company en tots els moments i dialogar els punts a millorar .
– Tolerància: Acceptar i respectar la parella corresponent utilitzant estratègies de cooperació i amb l’objectiu principal de divertir-se.
JUGANT DONEM LA VOLTA AL MON!
– Diversitat: Conèixer i valorar la diversitat de jocs com elements culturals
– Jugar i compartir: Utilitzar el joc com un element més de socialització entre les diferents cultures
– Tolerància i inclusió: Respectar les diferents cultures que hi conviuen en la nostre escola
– Drets humans: Conèixer i aplicar el respecte als principis universals com els que conté la Declaració universal dels drets humans.
L’ALUMNAT DECIDEIX A JOCS DE PATI
L’alumnat de l’escola Tiana torna a decidir sobre el projecte “jocs de pati”. Aquest cop, hem votat quines son les normes que considerem més importants, greus o aquelles que són lleus.
Aquí teniu el resultat: aquí
Confia en mí, som companys.
1. Conèixer i familiaritzar-se amb les diferents situacions que produeix el nostre cos referents a la tensió, relaxació i la respiració
2. Mostrar confiança en les pròpies possibilitats i esforç personal en cada prova a realitzar.
3. Mostrar confiança amb el company o companya
U.D.: EXPRESSEM EMOCIONS
1. Deshinibir-se a l´hora d´exteriorit-zar emocions i sentiments a traves del cos, el gest i el moviment.
2. Participar en la composició de petits representacions que suposin comunicació corporal amb valoració i reconeixement de les diferències en la manera d’expressar-se.
3. Respectar les representacions dels diferents companys i companyes.
4. Sincronització del moviment amb pulsacions i estructures rítmiques senzilles.