FES UN CLICK AQUÍ PER GAUDIR LES FOTOS!
OBJECTIUS:
1. Respectar l’entorn: m’asseguro que el material utilitzat en la tècnica no es deteriorarà.
2. Practicar amb seguretat: en cap moment em posaré en perill la meva integritat física. Fer tècniques que estan al nostre nivell i/o i estem segurs i segures de realitzar-les satisfactòriament.
3. Autosuperació: mostro actitud i ganes per millorar les meves habilitats amb qualsevol tipus de material.
4. Creativitat: soc capaç de inventar diferents trucs amb diferent tipus material.
5. Respectar als companys: Mostro interès per ajudar o ensenyar al company o companya que te dificultats per realitzar un truc.
Per tal que els meus companys i companyes tinguin confiança en mí, cal que:
1. Mostrar concentració durant l’explicació dels reptes i durant la seva execució.
2. Ser positius i realitzar comentaris positius.
3. Ajudar al grup classe aportant idees per superar els reptes
4. Ser sincers amb els companys i companyes
5. Animar tant en els moments de supercar el repte, com quan no ho aconseguim
OBJECTIUS:
– Diversitat: Respectar les diferències existents entre els jocs dels diferents països.
– Tolerància i inclusió: Respectar la diversitat cultural dels companys i companyes que hi conviuen en la nostra classe i escola.
– Jugar i compartir: Utilitzar el joc com un moment de socialització entre les diferents cultures.
– Drets humans: Conèixer i aplicar el respecte als principis universals com els que conté la Declaració universal dels drets humans.
<embed type=”application/x-shockwave-flash” src=”https://photos.gstatic.com/media/slideshow.swf” width=”288″ height=”192″ flashvars=”host=picasaweb.google.com&hl=ca&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2F106488082828720907354%2Falbumid%2F6295642834237035009%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Dca” pluginspage=”http://www.macromedia.com/go/getflashplayer”></embed>
objectius:
1. Experimentar i diferenciar el joc sense normes amb el joc reglat
2. Participar en la creació de normes.
3. Valoració del joc com a mitjà de divertiment.
4. Jugar amb comprensió i compliment de les normes dels jocs creats pel mateix alumnat.
OBJECTIUS:
– Tots els components del grup han de saber organitzar jocs a partir de les consignes donades.
– Tots els components del grup han de saber resoldre les situacions difícils que es donen durant el joc.
– Tots els components del grup han d’aportar idees per la creació de jocs i implicar-se en el seu funcionament.
– Tots els components del grup han de saber divertir-se i fer que els altres es diverteixin.