JA SOU PIRATES! FELICITATS TRIPULACIÓ!

OBJECTIUS

– Desenvolupar la coordinació dinàmica general, adaptant el moviment a les demandes de cada joc
– Adequar les accions motrius a situacions de proximitat – llunyania.
– Incrementar la capacitat per mantenir l’equilibri en situacions estàtiques i dinàmiques, amb i sense objectes.
– Adquirir estratègies d’actuació que permetin cercar solucions que donin resposta als reptes plantejats en cada activitat (Pensar i compartir idees)
– Valorar la participació amb l’equip, mostrant afecta i respecta

Publicat dins de CICLE INICIAL, NOTICIES | Deixa un comentari

VIGILA NO CAIGUIS! (1r)

OBJECTIUS

1.Conèixer la varietat de les postures corporals (bocaterrosa, boca dalt, el pi…)
2.Experimentar la possibilitat de moviments dins de cada postura.
3.Experimentar situacions d’equilibri amb bases de sustentació diferents i superfícies diferents.
4.Experimentar situacions d’equilibri en plans i superfícies diferents.
5.Reaccionar davant de situacions que provoquen el desequilibri postural

Publicat dins de CICLE INICIAL, NOTICIES | Deixa un comentari

YOGA A L’ESCOLA!

Publicat dins de CICLE INICIAL, NOTICIES | Deixa un comentari

MAR “LA MULTIESPORTISTA”

QUIN ESTIL MAR!! FELICITATS!!

MAR NO PARA!!! MÉS ESPORTS!

Publicat dins de L'ESPORTISTA SECRET DE L'ESCOLA, NOTICIES | 1 comentari

U.D.: COOPERATLÓ (6è C.S)

1. Execució de moviments tècnics específics, concretament de les proves atlètiques combinades orientades a la millora de les habilitats motrius salts i llançaments.
Proves atlètiques combinades: Salt de llargada, salt d’alçada, llançaments de pes, javelina i disc.

2. Valoració i acceptació de la pròpies habilitats motrius i la dels altres companys d’equip, mostrant interès per millorar-les. Com?
a) En una primera fase d’aprenentatge millorem la nostra tècnica en una prova atlètica específica, fent-nos especialistes d’aquesta.
b) Més tard, serem els mestres d’aquella tècnica, explicant i ajudant a millorar als membres del meu equip la tècnica la qual soc l’especialista.

3. Esforç personal en el compliment de la responsabilitat individual per a superar el repte cooperatiu com a grup. Es a dir, saltar i llançar correctament per tal de sumar metres en la consecució dels rècords del mon.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, NOTICIES | 2 comentaris

U.D.: SIGUES DIFERENT! ESPORTS ALTERNATIUS (5è C.S)

1. Utilitzar els esports alternatius com un objecte de plaer i recreació i com una alternativa als esports massificats i al sedentarisme.
2. Crear de jocs amb el material reciclat.
4. Cooperar amb les companyes i companys per la superació dels reptes cooperatius, jocs i activitats proposades durant la unitat didàctica.
5. Assignem la figura del moderador o moderadora, encarregat de vetllar pel torn de paraula de l’equip durant el diàleg.
6. Adquirir i aplicar progressivament habilitats motrius (passades i llançaments de diferents estils, recepció o control, desmarcar-se i el marcatge individual) amb nous materials de pràctica amb complexitat creixent.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, NOTICIES | 2 comentaris

U.D.: MIRA COM VOLA, ÉS L’ULTIMATE! (4rt C.M)

– Participar i arribar a acords de forma que puguem superar els reptes, com?:
Assignem un secretari o secretaria, diferent en cada repte, encarregat de llegir el repte i recordar als companys que durant el diàleg no aixequem el to de veu.

– Millorar el llançament del fresbee durant diferents situacions de joc.

– Conèixer i aprendre a jugar a Ultimate tot respectant les principals normes de joc i als companys de joc.

PRINCIPALS NORMES DE L’ULTIMATE:

1. No hi ha àrbitre, els jugadors i jugadores son àrbitres de les seves pròpies accions.
2. Quan tenim el frisbee solament es pot pivotar. No es pot córrer amb el freesby a la mà.
3. Stalling o contant, Només un jugador pot defensar a l’adversari que té el freesby, i aquest li contarà fins a deu segons, temps que te per passar o llançar el frisbee.

– Promoure actituds d’honestedat durant els partits de l’ultimate, ja que aquest esport es juga sense àrbitre. “Soc àrbitre de les meves pròpies accions”

Publicat dins de CICLE MITJÀ, NOTICIES | 5 comentaris

U.D.: COMENÇEM AMB ALEGRIA! (2n C.I)

1. Reconèixer les situacions lúdiques cooperatives i valorar-les com un mitjà per millorar les relacions amb els companys.
2. Utilitzar el seure “cara a cara” amb el company abans de començar un repte cooperatiu i compartir idees, com estratègies per a superar situacions i/o problemes lúdics plantejats.
3. Explorar les capacitats perceptives-motrius en situacions lúdiques cooperatives.
4. Mantenir un estat de relaxació global en períodes breus de temps (rotllana i activitats de relaxació).

Publicat dins de CICLE INICIAL, NOTICIES | 1 comentari

U.D.: LES CAPSES SOPRESES! (1r C.I)

– Identificar, reconèixer i acceptar a la nostra parella a través del repta cooperatiu en un racó-capsa de joc.

– Conèixer i seguir normes bàsiques del funcionament de la sessió d’Educació Física:

a) Treball per racons i capses de joc sorpresa.
b) Joc reglat d’escalfament

– Conèixer, respectar i utilitzar correctament els espais i el material d’Educació Física.

Publicat dins de CICLE INICIAL, NOTICIES | Deixa un comentari

U.D.: COOPERA AMB PILOTES!

1. Millora les habilitats motrius bàsiques que es poden realitzar amb una pilota en diferents situacions de joc, amb el peu i amb la mà. (passada – recepció i conducció)
– Desmarcada – Mirada al company/a
– Passada amb intensitat

2. Mostra actitud cooperativa amb la seva parella de joc, respectant el seu ritme d’aprenentatge i animant-lo ha millorar.

3. Aplica les 4 fases del diàleg per la cooperació, per superar els diferents reptes proposats:

1r. Seure cara a cara amb la companya o company d’equip.
2n. Pensar idees per la solució al repte
3r Compartir les idees
4rt Provar les diferents idees compartides

Publicat dins de CICLE MITJÀ, NOTICIES | 2 comentaris