U.D.: SEGUEIX EL MEU RITME.

1. Expressió de sentiments: Expressar sentiments a partir del llenguatge corporal utilitzant tot el nostre cos i amb expressions buscant la realitat.

2. Participació: Aportar en la elaboració del ball un pas concret (4 moviments coordinats amb la música).

3. Desinhibició: Actuar sense inhibició davant la resta de
companyes i companys i de públic divers.

4. Respecta com espectador/a: Mostrar respecta sobre els passos o muntatges coreogràfics dels companys i companyes de classe. Fent silenci durant l’actuació i aplaudir (amb més o menys intensitat, segons el grau de satisfacció) al finalitzar l’actuació.

5. Esforç: Mostrar actituds d’esforç personal per a millorar l’estil de cada un dels passos.

Aquest article ha estat publicat en CICLE SUPERIOR, NOTICIES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *