SORTIDA AL ZOO

El dimarts 14 d’octubre els infants de P5 vam passar un dia fantàstic al zoo.
Tant “els pingüins” com “els dofins” estaven molt nerviosos esperant el gran dia!!!!
L’espectacle dels dofins va ser molt divertit i ple de sorpreses. Van fer grans acrobàcies i tombarelles, uns artistes!!!!
Els pingüins, ens esperaven tots junts com una gran família. Els vam veure menjar peix, nedar i capbussar-se dins l’aigua. Ens va agradar molt veure’ls en viu i en directe.


Ens ho vam passar molt bé!!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *