Dibuix amb simetries:el màgic

Aquest programa de dibuix ens ha permès jugar amb les simetries i d’aquesta manera entendre millor que volia dir simètric.

Aquests dibuixos han estat realitzats pels alumnes de quart, a la classe de matemàtiques. Només n’hem escollit dos de mostra.

simetria1 simetria2

Projecte:”aquí reciclem”

Els alumnes de  sisè, davant el projecte que se’ns presentava, ens vam plantejar què sabia cada un sobre què podem fer per estalviar energia. Cada alumne va el·laborar una presentació, us en presentem només dues.

[slideshare id=442403&doc=angela-1212425967734955-8&w=425]

[slideshare id=442402&doc=aleix-1212426091642735-9&w=425]

AJUDEU-ME, HE CAIGUT!

Conte elaborat pels nens i nenes de cicle inicial de forma conjunta. El programa es pot trobar a la pàgia del EDU365, CREA, PETITES HISTÒRIES. El resultat ha estat copiat com una imatge, modificant la mida per poder-se veure correctament.

conte_ci3

CLUB DE LECTURA

Encetem aquest bloc amb la intenció de convertir-lo en un punt de trobada per a tots i totes els/les que ens agrada llegir.

La revista que publiquem a l’escola, en format paper, se’ns està quedant petita cada cop que volem escriure  totes les recomanacions literàries.

Aquest cavi d’espai, de paper a digital, ens ha de servir per contestar o fer els comentaris que ens agradaria si nosaltres també ens hem llegit el llibre o bé preguntar si no ens l’hem llegit.

També ens permet incorporar petits arxius de veu o vídeo que acompanyin les nostres lectures.