Hola a tots/es
Sóm els alumnes de P5 de l’Escola Les Sínies, de Molins de Rei. Hem creat aquest bloc per a ensenya-vos les coses que fem al nostre col.le. Entreu i gaudir-ne tant com nosaltres !!!
Hola a tots/es
Sóm els alumnes de P5 de l’Escola Les Sínies, de Molins de Rei. Hem creat aquest bloc per a ensenya-vos les coses que fem al nostre col.le. Entreu i gaudir-ne tant com nosaltres !!!
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.