Anna Vives, un bon treball en equip.

Decidir el paper que dirà i farà cada persona, agrupar els “actors” per escenes, inventar “performans” que es faran entre escena i escena, anotar – i també crear manualment la vestimenta i els complements que cadascú ha de dur -, deixar clar tot allò que hauran de fer els diferents tècnics de l’obra , etc.  Cal que hi hagi una bona relació entre tots per fer un bon treball en equip i que ens sapiguem organitzar bé per aconseguir que l’obra surti el millor possible. Ho anem aprenent a mesura que anem fent més classes. Cal dir que també ens hem reunit algun cop per assajar al teatre on, posteriorment, havíem de fer l’obra. De moment, el dia 11 de novembre ja la vam representar per primera vegada, i ens va anar millor del que ens pensàvem tot i no anar del tot preparats. No vam fer la història sencera ni igual a la original, però ara estem augmentant diàleg i escenes per a que tothom tingui mes o menys la mateixa extensió de text per a dir. A finals de curs, acabarem fent l’obra sencera. La del dia 11, però, constava de 5 escenes saltejades: I ,  II, IV,  XIV i XV, i entre cada una d’elles hi vam afegir performans, actuacions visuals sense text típiques del nostre “director”, que fan que les seves obres tinguin un sentit metafòric i simbòlic, a més de ser un tret característic de tots els seus muntatges. 

Deixa un comentari