Fresh Pick

App: Fresh Pick                                                                              

Link descàrrega:fresh_pick
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.lunchlab.FreshPick 

Nivel Educatiu: Educació primària

Àrea: Matemàtiques

Descripció:
En anglès.
Es tracta d’un joc molt atractiu. Té uns bons gràfics i està ambientat amb una molt bona idea, fet que fa que sigui amè jugar-hi.
Consta de vuit «mini-jocs»:
– Grocery mapping: joc de programació. Crear un camí per arribar a l’objectiu tot donant les ordres amb fletxetes (ambientat en un supermercat).
– Buying groceries: joc de simulació d’una compra en supermercat. Ens dóna un pressupost i una estanteria amb productes (amb un preu determinat). Hem de saber quants en pots comprar amb el pressupost que ens donen.
– Neighbourhood mapping: joc de programació. Crear un camí per arribar a l’objectiu donant les ordres amb fletxetes (ambientat en el carrer).
– Pantry hunt: joc ambientat en un supermercat. Ens dóna ordres i hem de trobar el producte que ens demana (les ordres són a la dreta, a l’esquerra, al costat, a sobre, a sota, … i pot ser que només ens digui una, o que sigui acumulatiu, com per exemple a sota i a la dreta).
– Fizzy’s invention: hi ha tot un seguit de peces de diferents, formes, materials, … Ens dóna dos o més característiques i hem de saber de quina peça es tracta.
– Costumer change: joc de monedes. Ens diu una quantitat i ens dóna tot un seguit de monedes. Hem de fer la quantitat justa amb les monedes.
– Find Freddy: Surten dos o tres personatges. Hem de trobar al personatge que se’ns demana mitjançant les pistes que el joc ens dóna. (Segons la puntuació, hi ha la possibilitat de tenir pistes).
– Food matcher: joc ambientat en un restaurant. S’ha de repartir el menjar als començals, però no a l’atzar, sino que ens donen pistes per saber quin menjar va amb cada personatge (amb negatius i positius).

Valoració: Tot i ser una aplicació en anglès està molt ben ambientada i és molt amena per treballar aspectes matemàtics i lògics.
Les activitats de programació, és a dir, de fer un recorregut fins a un objectiu en concret són adequades per a qualsevol nivell d’educació primària; com també les de monedes. En les que es donen pistes però, al ser en anglès, són més complicades.