Porteu una fotografia i penseu un petit text que voleu escriure sobre la fotografia. La fotografia pot ser personal o del centre. Només és per practicar com penjar una fotografia en un bloc. Si podeu escollir millor que no sigui molt gran. En el cas que sigui molt gran el primer que caldrà fer és reduir-la.
Visiteu Youtube i escolliu un vídeo que voleu penjar en un article. L’únic que es caldrà és l’adreça web que surt al vostre navegador quan visioneu el vídeo. Penseu també un petit comentari al vídeo.
Aneu a Edu3.cat i escolliu un vídeo relacionat amb la vostra assignatura i un penseu un petit comentari que voleu fer sobre el vídeo
Cerqueu una animació flash que considereu interessant. Si no trobeu cap o no sabeu el que és una animació flash, no us preocupeu ja ho fareu amb alguna que hagi escollit un company o amb una que us indiqui el profe.
Pengeu una presentació a SlideShare. Si teniu problemes per fer això, porteu una presentació en PowerPoint que no sigui molt gran i que no tingui moltes animacions, ja ho farem a classe.
Intenteu editar el vostre perfil personal posant el vostre nom i cognoms i fent que es visualitzin quan escriviu un article o comentari. Això ho podeu fer fent a l’enllaç Perfil personal que surt a la part superior dreta de la pantalla quan administreu un bloc o escriviu un article.
I sobre tot penseu bé quin serà el contingut del vostre bloc.
Recordeu que hi ha hagut un canvi de data. Ara la segona sessió serà el dia 3 de desembre.