Monthly Archives: març 2009

terminator 4 salvation the future begins

Titulo: Terminator Salvation

Titul Original: Terminator Salvation: The Future Begins

Génere: Acció, Ciencia Ficció

Nacionalitat: USA, Reino Unido

 

Any: 2009  

Director: McG

Guio: John Brancato, Michael Ferris

Repart:Christian Bale, Sam Worthington, Anton YelchinBryce Dallas Howard, Moon Bloodgood, Common, Jadagrace,Helena Bonham Carter

Sinopsis: A l’ any 2018 Bale encarna a John Connor, l’home destinat a dirigir als supervivients humans a la seva lluita contra les màquines, liderats pel cervell tecnològic Skynet i els seus terribles soldats Terminator.

La bulímia i l’anorèxia

Hi ha molta gent que pensa que al no menjar, està més sana, però això no és així.

Per culpa de no menjar bé hi ha unes malalties que cada vegada s’estan donant més i són:

La bulímia és una malaltia que pot ser ocasionada perillossa per diverses causes: primer es menja molt de forma compulsiva, això provoca un gran sentiment de culpa,  i les persones fan vòmits forçats.

A més també  es prenen en excés medicaments del tipus dels diürètics.

L’ anorèxia consisteix en un trastorn de la conducta alimentària del pacient, que el porta a una pèrdua de pes provocada per no menjar aliments. Es caracteritza pel temor a acumular pes i per una percepció distorsionada del propi cos que fa que el malalt es vegi gras encara que estigui molt per sota del pes recomanat. Si no es tracten adequadament, aquestes malalties, poden provocar la mort.

La contaminació dels rius

   Riu no contaminat
 Riu contaminat  Riu no contaminat
La contaminació dels rius es produeixen quan la gent va d’acampada, excursió, perquè llencen tot tipus de coses com per exemple: Llaunes de coca-cola, tretrabrics, llaunes de sardines etc.

CONSELLS PER NO CONTAMINAR ELS RIUS

– Per quan anem d’excursió, d’acampada, etc.

– Emportar-nos una bossa de plàstic per llençar les deixalles i desprès emportarnos-la i desprès llençar-ho a la brossa . 

                                                

L’AIGUA

 -Cada vegada que ens dutxem o ens rentem les mans, sense adonar-nos deixem l’aixeta una mica oberta.

– I en aquest periode de temps va gotejant, i aquestes simples gotetes es van transformant en litres i litres d’aigua.    

   

 

aigua.jpg   cicle-de-laigua.gif
 Tanca les aixetas et vindra molt bé a tu i al mon.
 Aquest es el camí que segueix l’aigua abans d’arribar a casa teva.

NELSON MANDELA

 Nelson Mandela va ser un gran heroi per l’estat.

 

En aquella època manaven els blancs, que tenien tots els diners mentre que els negres estaven morts de gana. Nelson mandela va ser un gran revolucionari. Ell va lluitar per aconseguir la salut d’Africà. Va estar més de cinc mesos a la presó però això va valdre la pena. Finalment va aconseguir la pau a Africà.