Cosmolèxia

Quaderns Virtuals (QV) per a l’aprenentatge del lèxic. Projecte compost per una sèrie de Quaderns Virtuals adreçats a alumnat de segon cicle d’ESO i batxillerat. Exercicis i propostes d’activitats sistematitzats i seqüenciats que contribueixin a millorar la competència lèxica dels estudiants, enfocada a l’adquisició del vocabulari i a la millora de la comprensió lectora.
[anar-hi]

Les activitats s’articulen a partir de tres projectes, organitzats al voltant d’un tipus de text:

• Textos periodístics
  • Textos científics i tècnics i
  • Textos humanístics

Visualitzador de documents

Visualitzador de documents Epson

Càmera i/o lector de documents L1-n d’Elmo

Amb aquest aparell, connectat a l’ordinador i/o a la PDI, podeu capturar i mostrar en temps real tot tipus de documents, objectes, imatges des del mateix original, compartir textos en gran format i imatges de l’alumnat. Inclou una ranura per a targetes de memòria SD. Amb una càmera a 20 frames/seg [fps], podrem projectar vídeo en directe de qualsevol activitat. També es pot capturar la imatge a través d’un microscopi.

Aquest visualitzador d’Elmo el podeu sol·licitar en préstec al CRP del Servei Educatiu de Castelldefels.

TALLER dels BLOCS

Documents en pdf amb els coneixements fonamentals per la creació i administració de blocs. (Degut al seu pes hem hagut de dividir-lo en parts complementàries).

Blocs 1 (Crear un Bloc): blocs-1-crear.pdf

Blocs 2 (Administració del Bloc): blocs-2-administrar.pdf

Blocs 3 (Afegir comentaris, opcions i llicències): blocs-3-comentaris-opcions-llicencies.pdf

Blocs 4 (Gestió d’usuaris): blocs-4-gestio-dusuaris.pdf

Presentació en Power Point: Els blocs: L’aula més enllà.

Per ampliar una mica la informació: http://www.xtec.cat/~epuig124/edublocs/inici.htm

Desitgem que us siguin d’utilitat.