Monthly Archives: març 2016

Presentem els nostres projectes de Medi en Power Point

Els nens i nenes de cinquè hem fet la presentació en Power Point del nostre projecte de Medi. Aquest segon trimestre hem treballat el tema dels animals i cada grup ha triat un animal per investigar.
El primer pas de la nostra investigació va ser la recerca d’informació i imatges a través d’ Internet. En segon lloc, vam seleccionar la informació més adient pel nostre treball i vam anar redactant el projecte amb els portàtils de l’escola fent servir el programa Word. Un cop revisat, el vam imprimir i finalment, vam elaborar la presentació en Power Point. Aquí teniu les fotos del moment en el qual presentem el nostre projecte a la resta de companys i companyes.
Hem fet una bona feina, hem après coses curioses i hem gaudit molt!

Periodistes per un dia a Ràdio SVH

Els alumnes de cinquè i sisè vam visitar els nous estudis de Ràdio Sant Vicenç dels Horts. Un cop allà també vam treballar una mica i vam fer en directe un informatiu. Estàvem molt nerviosos tot i que portàvem un guió previ elaborat per nosaltres. Vam locutar per parelles una notícia, van ser variades, de caire nacional, internacional, del poble i de l’escola. Enmig de l’informatiu també vam fer dues falques publicitàries, i per acabar, vam realitzar una entrevista i la secció de Llibre Obert. La persona entrevistada va ser la nostra estimada mestra de música Vicky Carrasco, li vam fer moltes preguntes perquè enguany és la coordinadora del Musical Xocopop que realitzaran conjuntament totes les escoles de la zona. La secció de Llibre Obert estava dedicada al Quixot, d’aquesta manera volíem commemorar el quart centenari de la mort del seu autor, Miguel de Cervantes.
Va ser una experiència molt interessant perquè vam fer de periodistes de debò durant un matí. Qui sap si algú de nosaltres serà periodista en un futur i treballarà a la ràdio del poble?