La classe de “LES MARIETES” anem a l’aula de psicomotricitat els dilluns i/o dimecres a la tarda (ho combinarem amb activitats plàstiques i la distribució dels grups serà flexible i variable). Traiem les sabates, posem els mitjons antilliscants (a sobre dels altres mitjons) i entrem a la sala de psicomotricitat.
Fem una psicomotricitat vivencial, amb els infants com a protagonistes de la seva experiència. En un espai sense mobiliari que ens dóna més oportunitats per posar a prova les nostres possibilitats, treure tensions, conèixer i descobrir companys, crear vincles…
I, sobretot, descobrir-nos a nosaltres mateixos: el nostre cos, les seves possibilitats, el seu control…
A través de conèixer-nos podem respectar-nos, i només desprès de respectar-nos i conèixer-nos a nosaltres mateixos estem prepararats per respectar als altres.
Vetllar pel material, per nosaltres i pels companys són les consignes a seguir per gaudir d’una sessió de psicomotricitat.Dilluns i dimecres són els dies que disposem de l’aula de psicomotricitat, però no és l’únic moment que fem psicomotricitat, doncs és una constant en l’educació infantil: passejades per l’entorn, el pati són exemples clars. És una mostra més de com és de global l’educació infantil.
CONSTRUÏM AMB GOTS DE PLÀSTIC A LA SALA DE PSICOMOTRICITAT:
ELS TUBS DE CARTRÓ TENEN MOLTES POSSIBILITATS…
UNA MERAVELLOSA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT:
UNA SESSIÓ MÉS TRANQUIL·LA PER UNA TARDA QUE NECESSITA UN XIC DE RELAX:
PIQUES, CONS, MAONS, TIRES DE PLÀSTIC, CERCLES, ANELLES, IMAGINACIÓ I GANES DE PASSAR-HO GENIAL!:
A L’AULA DE PSICOMOTRICITAT HEM JUGAT AMB LES ILLES D’EQUILIBRI, LES ANELLES, SENYALS I LES TIRES LLARGUES DE PLÀSTIC:
HEM ANAT TOT EL GRUP A L’AULA DE PSICOMOTRICITAT. HEM TIRAT UNA MURALLA I ENS HO HE PASSAT GENIAL JUGANT AMB ELS MÒDULS
AVUI LA PARAULA TRIADA ÉS “JA”