Arxiu mensual: octubre de 2015

L’Unai i la seva mare ens parlen de les marietes

L’Unai va estar buscant informació de les marietes a casa, i amb la seva mare ho van voler compartir amb nosaltres. Moltes gracies!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La mare de la Jana ens explica un conte

Dimarts a la tarda la mare de la Jana va venir a la classe i ens va explicar el conte de la castanyera “Cargols amb banyes”. Ens va agradar molt! Moltes gràcies!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Hem anat a l’Obrador

Dimecres vam anar a fer panellets a l’obrador. Ens van preparar uns banc i sacs a terra per què poguéssim veure-ho bé i en Pitu i en Beixir amb la Yolanda ens van ensenyar com fan els panellets i els … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Benvinguts al bloc!!!

Hola a tothom! Ja engeguem el bloc de la classe de P3 de “Les Marietes”. A partir d’ara podreu gaudir de fotografies i vídeos de diferents moments de la vida a l’aula de P3 de l’escola Sobirans. Esperem que les … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari