BENVINGUTS AL NOU CURS 2013-14!

Hola Cavalls!

Sóc el fran, el vostre tutor. Estic molt content de poder estar amb vosaltres un any més. Ja fa uns quants dies que ha començat el nou curs, però mai es tard…  Com ja sabeu, ja estem treballant de valent, i el que ens queda, nois/es… Us desitjo de tot cor que passeu un bon curs 2013-2014.

Una abraçada!

fran

Imagen 033

Un comentari a “BENVINGUTS AL NOU CURS 2013-14!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *