EDAT MITJANA

Hola nois i noies de 6è, durant aquest dies de festa a Vic es fa el Mercat Medieval, com acabem de fer el tema segur que us agradarà, si els pares s’animen i us porten ho passareu molt be. Hi ha paradetes medieval, teatre al carrer, trobadors, artesania….. i si no podeu anar no passa res visiteu els links que he posat.

Mercat Medieval de Vic

7 thoughts on “EDAT MITJANA

  1. Roger

    A Viladecans també ho van posar!
    La setmana passada.
    Ja que estem amb L’Edat Mitjana et volia dir que quan posaràs els videos que van fer?
    Gràcies!
    Adeu!

  2. Victor Serrano

    Jo no he pogut anar a Osona a veure paradetes de l’Edat Mitjana, les fotografies que surten semblen molt interessant i molt bonic.Com ha dit el Roger la setmana passada ho van fer a Viladecans i havien ponis,paradetes i va ser molt divertit.
    Ens veiem!

  3. Raúl Andon

    Hola Montserrat he vist tots els comentaris i totes les fotografies de el bloc. Jo no he pogut anar a la feria medieval perquè no he pogut durant aquest dies a Osona perquè està molt lluny.
    Ens veiem aviat

  4. Roger

    Montserrat quan posaràs els videos de l’Edat Mitjana que vam fer?
    Contestem Si us plau!
    Gràcies!

    No els puc penjar ja que el bloc no ho permet,,, ja els veurem a classe!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *