EduCAT 1×1

El Projecte eduCAT1x1 del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya comprèn la disponibilitat d’un ordinador portàtil per cada alumne, noves dotacions a les aules (pissarres digitals interactives o connectivitat wi-fi) i llibres de text en format digital.

Enllaços:

Wiki del Projecte eduCAT1x1
Documentació relativa al Projecte eduCAT1x1 del Programa d’Innovació en Metodologies d’Aprenentatge i Ensenyament (IMAE).

Xarxa de docents
Espai d’acompanyament i formació
per al professorat que participa en el Projecte eduCAT1x1.

Informació per als centres que participen en el projecte
Informacions sobre el pas de modalitat de coexistència a modalitat 1×1, sobre el procediment per a la compra d’ordinadors homologats i les empreses distribuïdores d’ordinadors a l’alumnat.

Alumnes d’educació secundària dels instituts de Catalunya expliquen la seva experiència amb els portàtils a les aules, el projecte Educat 1×1:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/-0VcxxoOZ30" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>