Era un dia 16 de maig, un dia molt especial perquè tots els de 2nB i 2nA ens anàvem de colònies 3 dies i dues nits.
Les colònies eren a Torroella de Montgrí i la casa es deia la Garbinada.
Nosaltres teníem 3 monitors, vam aprendre cançons, acudits de l’Epe… El primer dia vam fer activitats i ens van ensenyar les habitacions, dormíem molt profundament fins i tot alguns roncaven. Tots ens vam portar molt bé i vàrem dormir d’allò més .
L’endemà vam anar a la platja a visitar les Illes Medes que ens hi va portar el NAUTILUS i a sota el vaixell es podia veure tot el fons marí. A la tarda vàrem fer altres activitats totes elles divertides.
Després de sopar i després de fer jocs vam anar a la “DISCO” a ballar.
L’últim dia vam visitar el riu Ter i vam donar una volta amb llanxa per la Gola. Per allà hi havia la cova d’en “Coco” que era un cocodril que de vegades sortia de dins les aigües.
Mentre uns anaven amb les llanxes els altres fèiem construccions amb canyes i pedres per animalons i els monitors.
Van passar els tres dies i cap a Centelles amb autocar. Ens ho vam passar genial i com que estàvem tan cansats ens vam adormir i de seguida que vam obrir els ulls ja hi havia els pares i mares que estaven a punt d’abraçar-nos.
Les Illes Medes tenen moltes històries amagades.
Que divertit!
Alumnes de segon de Cicle Inicial