EL BON VIANANT
25 febrer 2010El passat dimarts dia 9 de febrer de 2010 vam anar a fer una petita excursió per la nostra ciutat acompanyats de la Policia Local que ens va explicar totes les normes de funcionament de l’autobús i l’hospital.
SERGIO: La Pepi que és policia ens va venir a buscar a l’escola.
JESÚS: Ens van explicar com funcionaven els busos.
LLUÍS: vam pujar a un autobús que no tenia número es deia servei especial.
PALOMA: Vam visitar l’hospital de mataró.
BORJA: A l’autobús ens vam trobar els nens d’una altra escola.
KEVIN: Ens van explicar que a l’hospital hi neixen els nens.
CRISTINA: Per anar amb bus hem d’agafar-nos bé.
ANDREA: Per baixar hem de prémer el botó
En Román i en Víctor també s’ho van passar molt bé com els seus companys!
SORTIDA FUNDACIÓ PALAU I FABRE
11 febrer 2010ALLÀ VAM ESPERAR EL TREN QUE ENS VA PORTAR A CALDES D’ESTRAC.
UN COP ALLÀ ENS VAM DIRIGIR A LA FUNDACIÓ PALAU.(Ada)
A la fundació Palau Fabre vam fer uns quadros amb pintura de làtex, que és amb el que pinta en Tàpies, la professora ens va explicar més o menys el que havíem de fer.
Lo bo d’aquesta pintura és que al ser làtex pots posar, a sobre, qualsevol cosa: paper wc, tires de cartró, sorra…etc. Tots havíem de posar la nostre lletra inicial del nom i després posar tots els accessoris que volguéssim. I després vam fer una volta per el museu a veure els quadres. Va ser molt divertit (Fe)
Aquí sortim nosaltres. Estàvem pintant amb les pintures de làtex. Dibuixant lletres una A és de l’Albert i una M de Miquel.





