Hola alumnes de cinquè!

Us presento el bloc “SOM ASTRÒNOMS”.

Es tracta d’un espai que farem servir per conèixer una mica més l’univers. Aquí trobareu tot el necessari per poder desenvolupar les activitats.

Per començar m’agradaria que visitareu les diferents pàgines del bloc per investigar què hi ha a cadascuna. Si hi ha alguna cosa que no enteneu no hi ha cap problema. A classe ho explicarem tot!

índex

També, si feu click en el següent enllaç, accedireu a un document anomenat “guia de l’alumne”. La guia de l’alumne us servirà per conèixer què aprendrem, com realitzarem les activitats i els recursos que utilitzarem. Doneu-li una ullada!

Guia de la Unitat Didàctica

Una vegada hem visitat el bloc i la guia de l’alumne, començarem a treballar. Estic segur que coneixeu moltes coses sobre l’univers: el sistema solar, la Terra, les estrelles, els cometes… Per tant, m’agradaria que les explicareu en el següent document:

Què sabem sobre l’univers?

Endavant astrònoms de cinquè!!

pensar