El Tió que ens va venir a visitar al parvulari va cagar perquè primer nosaltres el vam alimentar molt bé. Li vam donar moltes peles de patata, plàtans, mandarines………per que s’engreixés molt i tingués moltes ganes de cagar.
Ho voleu veure lo bé que el vam cuidar?
DONEM MENJAR AL TIÓ
Leave a reply