Com cada any hem celebrat la nostra primera festa: la Castanyada. Ens hem vestit de castanyers i castanyeres i hem sortit a la pista on els nens i nenes per nivells han ballat un ball. Després els pares i les mares han repartit les castanyes i ens les hem menjades asseguts en rotllana. Per beure ens han donat refresc de taronja i aigua.
Ens ho hem passat molt bé!!!
LA CASTANYADA
Leave a reply