APADRINAMENT AMB ALUMNES DE L’ESCOLA IRIS

Durant aquest curs, hem compartit un projecte d’apadrinament molt especial amb els alumnes de l’escola Iris. Un cop al mes, ens hem trobat per cuidar plegats l’hort d’infantil. Ha estat una experiència fantàstica on, a més de fer activitats a l’aula, hem après de manera vivencial com creixen les fruites, les verdures i les plantes. No us perdeu les imatges de sota per veure que contents i feiners hem estat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *