Al llarg del curs hem compartit un espai molt especial: el protagonista de la setmana. En cada sessió, els infants ens ha explicat què els agrada, què els fa riure o quines coses els fan por, acompanyats de fotografies des del seu naixement fins a l’actualitat. A més, gràcies a la col·laboració de les famílies, hem pogut gaudir d’activitats conjuntes d’allò més divertides amb tots els companys i companyes de la classe. No us perdeu aquest recull de fotos de cada sessió!