4000 joves finalitzen la seva missió d’entrenament com els astronautes
24 març 2011Després de vuit setmanes d’exercici i activitats a l’aula, 4000 joves de més de 25 ciutats estan a punt de concloure el seu ‘Missió X: Entrena’t com un Astronauta’, una iniciativa internacional per promoure l’exercici físic i una nutrició equilibrada.
Donar tombarelles espacials o pujar una muntanya marciana són algunes de les activitats – inspirades en l’entrenament dels astronautes – realitzades per alumnes i professors d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Colòmbia, Espanya, Estats Units, França, Itàlia, Japó, Països Baixos, República Txeca i el Regne Unit.
L’esforç i l’entusiasme dels equips que prenen part en la competició queda reflectit en els centenars de fotografies, vídeos i diaris que els professors han anat publicant a la pàgina web del projecte www.trainlikeanastronaut.org .
Aquest desafiament s’ha convertit en un autèntic intercanvi internacional d’experiències, com es pot veure a través dels diaris publicats des de tots els racons del planeta.
Totes les activitats de la ‘Missió X: Entrena’t com un Astronauta’ es poden descarregar gratuïtament en sis idiomes.
Més informació: http://www.esa.int/esaCP/SEMWKV3UFLG_Spain_0.html