ANEM A LES PISTES D’ATLETISME AMB BICICLETA

Avui dijous 16 de Juny, els alumnes de 6è hem fet una sortida amb bicileta fins a les pistes d’atletisme. A les pistes hem practicat el salt de longitud, el salt d’alçada, el llançament de pes i la cursa velocitat de 100 metres. Mireu les fotos que ens hem tirat…

ÚLTIM CAPÍTOL

Ja han passat les colònies, i avui dilluns 30, tornem a la rutina de sempre. 🙁
Per això volem fer la valoració de com van anar: A tots ens va agradar molt, moltíssim. Hi ha alumnes que pensen que hi va haver monitors més simpàtics que d’altres, també n’hi ha que pensen que alguns dels aliments que vam menjar no van ser d’allò més bons. Però tot i això, com ja hem dit, ens ho vam passar MOLT I MOLT I MOLT I MOLT I MOLT I MOLT I MOLT I MOLT BÉ!!!!!!!!!!!!!!
Aquí us deixem les quatre últimes fotos d’aquestes colònies TAN I TAN I TAN I TAN I TAN I TAN I TAN I TAN I TAN I TAN DIVERTIDES!!!!!

L’Olga i l’Angi volem felicitar a tots els alumnes pel seu comportament, ho tornaríem a repetir!! Han estat uns dies que sempre més tindrem en els nostres records. Gràcies a tots i totes!!!

LLAC DE L’AVENTURA -CAPÍTOL 3-

Això ja s’acaba, ha estat curt però molt intens. Alguns i algunes ja s’hi quedarien.

Com us van dir ahir, intentarem amb poc temps penjar el què vam fer ahir a la nit i aquest matí. Tant el Karaoke com la disco va ser molt divertit, tot i està molt cansats ningú es va perdre el karaoke: quins cantants que tenim! no us sorprengui d’aqui a uns anys veure’n algun en les primeres llistes d’èxit musicals.
Durant la disco la qualitat dels balls va ser diferent a la de cant. Sembla ser que ara de saltar se’n diu ballar, l’Olga amb un intent fallit va intentar mostrar com cal ballar, sense cap èxit. Tothom en va gaudir a la seva manera.
Aquest matí, tot eren cares de son i veus rogalloses: la seva ressaca, ressaca sana i natural. Després d’esmorzar, i amb les piles una mica més carregades, hem desmuntat les tendes i hem preparat les motxilles, i els problemes que tenien per fer-hi cabre tot el que havien portat:
– Angi! la maleta no em tanca, ajuda’m!
– Olga! el sac no m’entra a la funda… què faig?

Com és que a la tornada les motxilles sempre queden petites? Tot augmenta de volum? la motxilla s’encongeix? MISTERI!!

Problemes resolts, ens hem preparat per fer la cursa d’orientació per acabar de conèixer els voltants; els que ahir van estar més atents a les explicacions han realitzat la cursa sense dificultats, d’altres, fins i tot, han perdut el nord. Sort dels monitors que els anaven orientant.

Bé, ara ja hem dinat; mentre esperem l’autocar per anar cap a l’Escala, alguns fan escalada sense arribar a l’Escala i d’altres s’ho miren asseguts a l’escala! I l’Olga i jo, juguem a fer rodolins perquè estem tocades de l’ala.

Anem tots junts, més units que mai, a fer l’hora del adéus.
Fins aviat!!!

LLAC DE L’AVENTURA -CAPÍTOL 2-

Avui, l’Olga i l’Angi ens han encomanat que fem la crònica nosaltres: la Maria, l’Arnau, la Marta, l’Albert i en Marco

Papes, us vau quedar amb les ganes de saber què vam fer ahir a la nit?

CAPÍTOL 2:
Joc de nit: Hem anat a fer una volta al llac, a mig camí ens hem parat a mirar les estrelles que eren molt boniques i es veien molt. Al cap d’una estona hem anat a fer el joc de nit: que es deia la Bandera!

A les 12 hem arribat del joc de nit i hem estat a les taules parlant i menjant llaminadures. Finalment al cap d’una hora hem anat a dormir, encara que alguns no han dormit gaire.

Al matí ens hem llevat les 6:30 moooolt adormits; hem jugat a voleiball i a ping-pong. Després d’esmorzar ens hem trobat un matí molt actiu i divertit: tirolines, escalada, ens han ensenyat a fer nusos i hem fet tot el circuit de l’aventura, hem acabat molt satisfets després d’haver aconseguit tots els reptes. Molt acalorats, hem anat al llac a refrescar-nos abans de dinar.

Nosaltres ja hem acabat, continuaran explicant un altre grup…

Bona tarda, som la Carla, la Júlia i jo la Berta: us explicarem què hem fet durant la tarda.
Després de dinar hem tingut una hora de temps lliure per poder parlar i explicar-nos les nostres coses. Al cap d’una estona, toca tir amb arc, ningú ha fet diana malgrat que ens hi fèiem molt. Quan hem acabat ens han ensenyat a fer ràpel i com que ens ha sobrat temps hem pogut tirar-nos altre cop per la tirolina.

Hora de berenar: galetes amb nutella mmmmmmmmmmmmmmmm per recuperar l’energia perduda.
Per uns moments ens ha semblat que tornàvem estar al nostre estimat “barracó”, ens han repartit un dossier explicatiu per demà poder realitzar la cursa d’orientació, alguns hem trobat aquesta activitat una mica avorrida.
i… l’hora de sopar: verdura, amanida, llom i gelat! Boníssim!
En aquests moments ens estem empolainant molt i molt entusismats perquè estem apunt de…. LA DISCOOOOOOOOOOOOOOO
i a partir d’aqui: PROHIBIT ALS PARES!

Fins demà, que dormiu bé i no patiu per nosaltres que estem meravellosament bé!

L’Angi i l’Olga ens diuen que si els hi és possible penjaran demà al migdia el capítol 3!

LLAC DE L’AVENTURA -CAPÍTOL 1-

Pares i mares, mames i papes:

Perdoneu el retard però ens ha costat molt (problemes informàtics) però finalment hem aconseguit penjar les fotos!!! VISCAAAAAAAAAA

Hem començat les colònies amb molta il•lusió i eufòria. Tothom està molt content i tot marxa sobre rodes.
El matí, hem fet una passejada pels voltants del museu Dalí i hem aprofitat per esmorzar i contemplar els exteriors i la quantitat de turisme que atrau aquest pintor surrealista, Salvador Dalí.
Tot xino-xano, hem enfilat la pujada que ens ha portat a la fortalesa de Sant Ferran. Hem fet una volta pel fossat del castell amb vehicles tot terreny acompanyats per uns monitors molt simpàtics que ens han explicat, amb un llenguatge molt amè, la història de la fortalesa. Després hem entrat a les galeries subterrànies; per sort, ningú ha patit cap atac claustrofòbic, tot i ser un espai molt estret, fosc i tancat. Per tots ha estat una aventura molt divertida que ha acabat amb una passejada amb zodíac per les impressionants cisternes del castell, que malauradament no podreu veure imatges per la foscor que hi havia, malgrat que portàvem un frontal cada un.

A primera hora de la tarda hem arribat al Llac de l’Aventura, tots i totes estàvem molt neguitosos i emocionats perquè realment aquí comencàvem les colònies. Primera feina: muntar les tendes! com tot, per alguns ha estat fàcil i han acabat amb poca estona, per altres ha estat més complicat, però tots hem aconseguit la fita, ja veurem si aguanten la primera nit…
La primera activitat de la tarda ha estat el caiac, hem après a remar a dirigir i controlar el caiac; però “accidentalment” tothom que ha volgut ha anat a parar a l’aigua!; que bé que se’ns ha posat la remullada amb la calor que havíem passat tot el dia!

Són les 11 de la nit i ara comencem el joc de nit demà us seguirem informant.

Bona nit famílies!!!

Publicat dins de CURS 2010-2011 | 4 comentaris

La Laia i la Mar fent la tombarella lligada

Mireu que bé que els hi va sortir!

ACROSPORT 6è

Amb els alumnes de 6è des de l’àrea d’Educació Física vam realitzar una sessió d’Acrosport. L’acrosport és un esport acrobàtic-coreogràfic on s’integren tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat i equilibris com a transicions entre figures.
Mireu quines figures vam aconseguir: