De colònies

Els dies 29, 30 i 31 d’octubre els alumnes de sisè vam anar de colònies, juntament amb la resta de l’escola, a Pujarnol, al costat de Banyoles.

El dimecres plovia i a l´estació d´autocars tots estavem sota els porxos. Quan per fi va arribar l´autocar tots ens vam despedir dels pares i vam pujar-hi. Dins de l´autocar vam cantar, explicar històries de por . . .

Abans d´arribar a la casa vam parar a la fageda d´en Jordà. Feia molt de fred i seguia plovent i vam anar a la casa de colònies abans d’hora.

Pluja a la Fageda

Allí, vam entrar a les nostres habitacions, vam desfer les motxilles, i vam anar amb els monitors per fer les primeres activitats al bosc. A la nit vam anar a la discoteca,allí vam fer uns quants jocs, com passar la ceba de boca en boca, menjar iogurt en un plat estirats al terra i les mans a l´esquena… i després van posar música, vam ballar i cantar molt bojament!

El segon dia va ser el dia que vam fer les activitats més divertides i entretingudes.

Al matí vam anar a Banyoles amb el tren Pinxo, on vam visitar l’estany i el poblat neolític de La Draga. Després de dinar a la casa de colònies vam fer rocòdrom i tir amb arc.

Foto amb el trenet

A la nit vam celebrar la castanyada amb unes quantes castanyes, i finalment…A DORMIR!

El tercer dia després d’havernos aixecat, vam anar a ajudar els nens petits a fer les maletes per poder marxar. Després d’ezmorzar vam anar al parc d’aventura, on hi havia tirolines i alguna activitat més. Vam passar tot el matí allà fins que vam venir els nens de cicle mitjà. Llavors nosaltres amb una monitora vam anar amb els nens de 5è també, a fer tir amb arc ja que el dia anterior no en vam poder fer perquè es va fer de nit.

Quan s’acostava l’hora de dinar el temps ens ho va esgarriar tot amb la seva pluja, i no vam poder seguir tirant.

Seguidaments vam anar a dinar i després ja estàvem llestos per poder tornar cap a casa amb l’autobús.

Inici de curs

Aquest inici de curs a 6è, el millor ha estat retrobar-se amb els amics i tornar a veure els professors de sempre. Ara sóm els grans de l’escola.

Aquest curs tots anem amb ganes d’aprovar per poder anar a l’insti. Se’ns presenta un curs molt divertit amb excursions, i ben aviat les colònies.

El joc de moda a l’hora del pati és jugar a matar contra els de cinquè Somriure

Per què un bloc?

Els alumnes de sisè hem fet un bloc perquè tots els nois i noies de l’escola pugueu veure les fotos de les coses que fem durant el curs.

També volem que quan marxem de l’escola sigui un record després de tants anys que hi hem passat, i seguim posant-hi fotos i parlant entre nosaltres.