Acròstic (alèxia)

Cada dimecres en mengem.

Recordo l’ànsia per elles cada dia.

Oh, no! què faré si només en puc menjar tres?.

Que faré? doncs li diré a la meva àvia que en faci més!!.

Un moment, i si em menjo les de tots?

Es veritat ara només me les he de menjar!!!!.

Te, cafè no si us plau.

Ei,  qui s’ha menjat les meves croquetes?

Si us plau no ha sigut culpa meva!

Acròstic (Laia P.)

Forats i forats té,

Oh no !! ve un ratolí…. sembla que se’l vol cruspir!!!!.

Ratllat és a vegades,

M‘agrada molt, i a casi tothom.

A vegades és de moltes formes.

Tinc ganes de menjar-me’l i

Ganes de menjar-se’l tenen,

Eh, que és el més bo !!!

Alumnes

Per  conèixer els alumnes, els mestres solem cercar el lloc on estan resumits. Creiem que n´hi ha que estan resumits en les seves mans, en els ulls, les paraules o la pell. Que allà, en un punt del cos, hi tenen l’ànima concentrada. Que només enganxant-nos allà ho sabem tot d’ells. A vegades fins i tot creiem que estan resumits en el cotxe dels seus pares o en els seus vestits.

No solem veure que els alumnes no acaben de tenir l’ànima aturada enlloc. Són, com deia Goethe, ànimes fluïdes i navegables que no tenen fi.

Guida

Qui resoldrà aquest misteri?

Un ós camina un km cap al sud, un km cap a l’oest i un altre km cap al nord. De quin color és l’ós?

Aquest és el misteri que fa dues setmanes els de la Pau Casals estan investigant. Fins ara ningú ha sabut contestar…. Algú d’IC la sabrà?. Contesteu clicant als comentaris.