Activitats i sortides del maig del 2016

Aquí teniu la llista d’activitats que realitzaran els alumnes del nostre institut durant aquest mes de maig:

maig

Activitats i sortides del mes d’abril del 2016

Aquestes són les activitats i sortides que realitzaran els alumnes de l’institut durant el mes d’abril:

abril16

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

Activitats i sortides del mes de març 2016

Durant el mes de març es realitzaran les següents activitats:

març

Jornada de portes obertes

El proper dia 9 de març  a les 17.15 de la tarda es celebrarà la jornada de portes obertes del nostre institut.

Es una bona ocasió perquè pugueu conèixer de primera mà el nostre institut, la nostra oferta formativa i el nostre professorat.

VISITA AL MUHBA

Els alumnes de 2n van visitar el 17 de febrer el Museu d’Història de Barcelona, en la part referida als segles de l’Edat Mitjana, i després  van fer un recorregut pels principals carrers de l’època medieval. Un passeig que va anar des del Palau reial a la capella de Sta. Àgueda, el carrer de l’Argenteria i altres carrers relacionats amb els oficis, l’església de Sta. Maria del Mar i els patis del carrer Montcada, on està el Museu Picasso.  Un matí dedicat a identificar i valorar el patrimoni històric i artístic de la nostra ciutat.

Publicat dins de 2n ESO | Etiquetat com a , | Deixa un comentari