Monthly Archives: octubre 2012

XV Jornada Didàctica Matemàtica d’ABEAM

El pròxim dissabte 10 de novembre a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de l’UPC es farà la XV Jornada Didàctica Matemàtica organitzada per l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques).

El seminari de coordinació de la “Fira matemàtica Carde9+1” hi exposarà el seu treball.

Cliqueu aquí per accedir al programa

Operacions matemàtiques on-line

Generador fàcil d’operacions matemàtiques on-line de suma, resta, multiplicació i divisió. També es pot descargar el script del programa per afegir-lo al vostre servidor.

Es pot escollir la manera de contestar els exercicis, així com el número de pàgines del llibre i el valor més elevat per generar les operacions.

Cliqueu aquí per accedir a la pàgina web

IX Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, en el marc del Pla Nacional de Lectura (2012-2016), Impuls de la lectura: 100% lectors han arribat a un acord de col·laboració per a l’organització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.

El Certamen, a partir del format de concurs entre alumnes, vol ajudar els participants dels centres en la consolidació de la lectura. Aquest està organitzat en dos grans grups d’acord amb les dues etapes d’escolaritat obligatòria: l’educació primària i l’educació secundària obligatòria.

S’ha ampliat el termini d’inscripció, com a mínim, fins el 15 de novembre.

 

Cliqueu aquí per accedir a les bases del certamen i els llibres proposats

La web de la Teresa: recursos amb un estil personal

Aquesta web pertany a una mestra, la Teresa Montenegro.
Quan entrem a la pàgina veiem un munt d’imatges, algun vídeo i molts widgets. És una web amb un marcat estil personal on hi consta, suposem, tot allò que a la creadora li agrada.

Si anem baixant, trobarem uns enllaços a molts recursos útils: matemàtiques, intel-ligència emocional, treballem la llengua, diferents activitats de primària, el treball dels cicles, jocs “xulos” i molts d’altres.

Per accedir a la pàgina web cliqueu aquí

Matrícula d’alumnat nou d’anglès a l’Institut Obert de Catalunya (IOC)

L’IOC Idiomes és l’oferta educativa de les Escoles Oficials d’Idiomes d’anglès no presencial en la modalitat online, integrada a l’Institut Obert de Catalunya, per tal de facilitar l’extensió de l’oferta per tot el territori i garantir la qualitat dels ensenyaments.

La preinscripció en els mòduls 1A, 1B, 2A, 2B, 3A i 3B s’haurà de fer efectiva entre el 31 d’octubre i 7 de novembre de 2012.

Cliqueu aquí si voleu accedir a la pàgina de l’IOC.