Ja teniu disponible la presentació de la xerrada de la logopeda Mònica Ballester que es va realitzar el dimarts 6 de març de 2012 a l’Escola Pallerola de Sant Celoni (Diapositives)
Monthly Archives: març 2012
TASTETS TIC
Cursos d’anglès per al personal docent
Cursos intensius d’estiu d’anglès i francès: per a profes no especialistes d’anglès
a) Catalunya: cursos de 80 h a les EOI / b) la Gran Bretanya i França: cursos de 60 h
Convocatòria anual de beques d’estiu per a professorat especialista. Activitats a Catalunya i a l’estranger (cursos de metodologia, llengua i cultura)
Cursos extensius d’anglès i reserva de places a les escoles oficials d’idiomes (curs 2012-2013)
Torna el FORMA’T RELAXADAMENT

2012
Anoteu aquestes dades a l’agenda:
15 d’abril Can Gibert (Sant Genís de Palafolls)
Com evoluciona el bosc? Com ha de ser un bosc en funció del que n’esperem d’ell: producció o protecció? Quins factors hi entren en joc? Què n’hem de fer? Visitarem el bosc madur de Can Gibert, i establirem un diàleg sota els arbres, a partir de la observació de la realitat, amb la participació de diferents experts amb diferents percepcions.
– 2 de juny Torre Dorda (Cinc Sènies, Mataró)
L’agricultura respectuosa amb el medi i amb la salut està creixent exponencialment. D’una banda pel convenciment de pagesos conscients, però d’una altra per l’oportunisme derivat d’un prestigi tardà. Les dificultats afegides de distribució i comercialització segueixen essent un inconvenient per a la generalització del consum. O la manca de consum és la causa d’aquelles dificultats? Coneixerem tècniques agrícoles, estratègies de distribució, reflexions professionals i establirem debat interdisciplinar, amb l’ajut de pagesos ecològics.
El Bloc de Pilar: Exercicis de matemàtiques a Internet
El Blog de Pilar és un conjunt enorme d’exercicis de matemàtiques per al nivell de primària. Cada tema és presentat amb animacions i jocs per fer més dinàmic i entretingut l’aprenentatge de tots els temes de matemàtiques.
Integra jocs dispersos a la xarxa i els ordena de manera clara per temes i subtemes.
Banc de Recursos Compartit: recursos per nivells
Les línies del temps, quina triar?
Els eixos cronològics s’han fet servir des de fa molts anys a l’aula, sobretot en matèries com història, literatura, etc. Actualment, gràcies a les noves tecnologies, aquestes línies que havíem de dibuixar a la pissarra les podem crear a través d’internet inserint diferents fotografies, textos, vídeos, enllaços, àudio, mapes de google maps… Article
Per si voleu practicar: tutorial dipity





