NEU A SENTMENAT

Avui 2/2/2012 és un dia especial. Més o menys a les 8:15 s’ha posat a nevar aquí a Sentmenat ! A començat a nevar poc peró potser d’aquí a la tarda nevi molt (com fa dos anys). Hi ha una precipitació acumulada de 12 mm i una temperatura de 2 graus. Està nevant molt a la Cerdanya i a  Sant Feliu de Codines.

Sí voleu més informació entreu a:http://www.meteo.cat/servmet/index.html.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *