ADEU SIAU !!!


Com ja sabeu falta poc perquè s’acabi l’escola, i menys perquè s’acabin les classes que faig a les 8:30 de blocs, per això espero que us hagi agradat el bloc que he fet sobre Sentmenat.
Si alguna vegada visiteu Sentmenat podeu anar mirant els monuments i festes que us he ensenyat al meu bloc.
Mireu al mapa d’abaix.
Està a Catalunya, a la província de Barcelona, dins del Vallès Occidental.
Adéu !!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *