Resum de les sessions

LABORATORIS DE LECTURA

1ª SESSIÓ: En aquesta sessió la Marta Roig ens va fer viure, com si fóssim infants, el laboratori de lectura “El rebost del cau” , en homenatge als 50 anys de la publicació del conte Frederick, de Leo Lionni.

Compartim amb vosaltres la presentació que ens va realitzar així com les fotografies de la sessió

2ª SESSIÓ: En aquesta segona sessió la Marta Roig ens va proposar treballar llibres de l’escritora i il·lustradora Lela Mari per tal de realitzar un laboratori de lectura entre totes les integrants del grup. Els llibres treballats van ser els següents.

  • El petit globus vermell
  • Historias sin fin
  • Estaciones
  • El huevo y la gallina
  • La manzana y la mariposa
  • El erizo de mar

La finalitat de la sessió era analitzar des d’una perspectiva acurada els aspectes més rellevants de diferents històries que reflecteixen l’estil propi de l’autora. Us deixem un recull de fotografies de la sessió!

3ª SESSIÓ: En aquesta tercera sessió vam comencar a dissenyar el nostre propi Laboratori de Lectura a partir de novel·les i contes de bruixes!

Compartim amb vosaltres les fotografies d’aquesta sessió on ja comencem a veure els fruits de l’aprenentatge realitzat durant aquest seminari.