EL DIA A DIA

HEM ANAT DE COLÒNIES!!!

CASA DE COLÒNIES FLOR DE MAIG

Per fi havia arribat el gran dia! Tot estava preparat; motxilles, gorres posades i sobretot moltes ganes de passar-ho bé!

Puntualment van arribar els autocars i després d’acomiadar-nos de les famílies vam sortir rumb a la casa de colònies Flor de Maig, a Cerdanyola del Vallès. Allà ja ens esperaven un divertit grup de monitors. Després d’agafar forces amb l’esmorzar ens vam poder instal·lar a les habitacions i desfer les bosses. Tot seguit els monitors ens vam presentar el centre d’interès de les colònies “Tots som iguals, tots som diferents” i ens divideixen en diferents grups. Després de menjar una deliciosa fideuà i tenir una estona de temps lliure, tots els grups van començar a realitzar les emocionants i divertides proves fins a l’hora de sopar.

Després de barallar-nos amb el puré de verdures del sopar va començar l’espera’t joc de nit; el joc d’estratègia del macarró. Com vam riure! Més tard va arribar la gran sorpresa de la nit: podíem veure la segona part de la final de la Copa d’Europa!!! Tots vam cridar i ens vam emocionar quan el Barça va aconseguir guanyar la copa. Per celebrar-ho vam ballar i cantar a la discoteca acompanyats dels nostres mestres. Som uns artistes!

Després d’un llarguísssssimmm dia havia arribat l’hora d’anar a dormir i poder xerrar i jugar amb els lots a les nostres habitacions. Ah! També vam poder fer de models amb els nostres pijames. Fins passada la 1 de la matinada alguna habitació encara xerrava.

Al matí amb les piles carregades i després de recollir les habitacions i devorar l’esmorzar vam continuar superant les divertides proves fins l’hora de dinar, no vam parar ni un minut!!! Cadascú es va poder fer-nos una fabulosa cartera amb materials reciclats.

A les 14 estàvem morts de gana i l’arròs i la carn van durar un minut al plat. Després de l’estona de temps lliure va arribar el moment d’acomiadar-nos dels monitors i agafar rumb de tornada.

Han estat dos dies inoblidables on hem pogut realitzar activitats xulíssimes però especialment gaudir dels nostres companys i mestres d’una forma molt especial. Quan tornem a marxar?

Cliqueu a sobre de la foto i veureu totes les fotos que hem fet p5270022.jpg

OBSERVACIÓ DE LES PLANTES DE LA NOSTRA ESCOLA

Avui per la tarda hem anat a observar les plantes de la nostra escola.

El conserge Sr Miguel i també jardiner de la nostra escola s’ha ofert a ensenyar-nos i explicar-nos cadascuna de les plantes que hi ha a la nostra escola, arbres, arbustos i herbes.

També les hem pogut veure, tocar i olorar.

p5250002.jpg p52500011.jpg p5250003.jpg p5250004.jpg p5250005.jpg p5250006.jpg p5250008.jpg p5250009.jpg p5250010.jpg p5250012.jpg p5250013.jpg p5250014.jpg p5250015.jpg

p6030118.jpgp6030120.jpg p6030121.jpg p6030132.jpg p6030131.jpg p6030130.jpg

p6030129.jpg p6030128.jpg p6030127.jpg p6030126.jpg p6030124.jpg p6030123.jpg

SORTIDA A LA GUTTMANN

El passat dimecres vam anar a visitar la Fundació Guttmann a Badalona, on vam celebrar la VI Jornada Inclusiva “Mou-te i veuràs!!!” .

Vam sortir puntualment i cap a les 10h ja havíem esmorzat i estàvem preparats per començar les activitats d’Educació Física on tothom podia participar en igualtat d’oportunitats, tenint en compte les nostres característiques individuals. La conducta i actituds de tots van estar dirigides cap a la tolerància i el respecte.

Al pavelló ens esperaven un bon grup de monitors per explicar-nos com aniria la jornada.

Primer ens van regalar una samarreta molt xula que ens vam posar de seguida. Després ens vam dividir en quatre grups cada classe i vam començar a fer les proves. Cada grup les va realitzar en un ordre diferent. Vam fer jocs preesportius, vam poder muntar en un tàndem adaptat, jugar a la pilota amb unes cadires de rodes, fer jocs tradicionals, tir amb arc…………………….

Va ser un matí ple d’emocions!

Per finalitzar la Jornada vam fer tots junts una divertida sessió de dansa!

Després vam anar a “devorar” els nostres magnífics entrepans, ens ho havíem guanyat!!!

També vam tenir una estona de temps lliure abans de que ens vingués a buscar l’autocar.

Va ser un dia inolvidable!

img_4073.jpg

FEM DE GEÒLEGS

Com acabament del treball de Darwin els nens i nenes de 2n amb les tutores i la Carme vam anar a “”fer de geòlegs”.

Tal com va fer Darwin fa molts anys durant els seus viatges per la Patagonia, nosaltres vam preparar el nostre equip de camp (carpeta, foli, colors…..) i vam pujar a un petit turonet que hi ha a prop de l’escola a dibuixar el perfil de la Mola.

Tots vam seure formant una divertida serp i mentre ens barallàvem amb les formigues i les aranyes, vam fer unes magnífiques obres d’art.

img_3958.JPG

ENERGIA EÒLICA

Hem fet un taller de “Energia Eòlica” per complementar les activitats fetes en el projecte “Canvi Climàtic”.

L’energia eòlica és una energia renovable que prové d’una font d’energia que és el vent, no s’exhaureix, encara que s’utilitzi de manera constant. A més de preservar el medi ambient, aquesta font d’energia és inesgotable.

Construcció d’un molinet de vent p42800153.jpg