COLÒNIES RUTA DEL FERRO

La colla de Cicle Mitjà hem anat de colònies a La Ruta del Ferro i del Carbó a la comarca del Ripollès.

Durant aquests tres dies, hem treballat la vegetació i la fauna autòctona del la zona, i les mines d’Ogassa.

Els monitors del Centre d’Educació Ambiental Alt Ter ens han acompanyat fins al petit poble miner d’Ogassa on, a través d’un joc de pistes, hem anat descobrint cada un dels llocs on es realitzava aquesta activitat (les mines, la fàbrica de pans, l’aeri…). També hem recorregut la petita colònia i hem vist les cases dels miners, els edificis públics que hi havia i tota l’organització de la colònia minera on vivien els treballadors i les seves famílies.

Durant el trajecte, també ens han guiat en la descoberta dels  rastres que deixen diferents animals al bosc (el cabirol, el teixó, la guineu, el senglar…) i hem identificat fruits del bosc, plantes i flors comestibles com el pa de pastor.

I entre una cosa i una altra, també hi ha hagut temps per a la diversió.

 

7 respostes a COLÒNIES RUTA DEL FERRO

  1. Fernanda diu:

    Us ho vau passar bé nens de quart i tercer?

  2. M’han agradat molt les colònies però l’arribada i la tornada va ser molt cansat.

    • Maria Josep Casals diu:

      Hola, Carla,
      No m’ho acabo de creure que arribessis cansada! Potser és que alguna nit vau anar a dormir una mica més tard del compte?
      Explica’ns alguna de les coses que vas aprendre amb els monitors que ens van acompanyar fins a Ogassa. I què és el que et va agradar més?

  3. Sònia diu:

    Tots vam arribar una mica cansats, però…segur que tots hi tornaríem, oi?
    A algú li van venir ganes de ser miner de gran?

  4. em va agradar molt quan vem nari perque nava amb la parella adequadatambe em va agradar jugar i dutchar-me perque l’aigua era tant calenta oooooo encara m’hen recordo de la discoteca encara que jo no i vaiga bllar ui baix passar pipa

  5. haMaria Josep perque no sorto en les fotos jo soc inocent a i en Roger diu que esta enfadadissim amb tu perque no surt gairave en les fotos

  6. Alex Fernandez Sanchez diu:

    Em va agradar molt aquell niu de formigues i també el niu d’ocell que va trobar l’Ian.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *