DE FONT EN FONT, APRENEM DE L’AIGUA
SETMANA DEL 26 AL 3O DE MAIG: PROJECTE INTERDISCIPLINARI
Aquesta setmana a l’escola treballem les competències bàsiques de manera transversal activem el treball cooperatiu, la diversitat d’activitats, els aprenentatges funcionals, contacte amb l’entorn, la llengua parlada i escrita, el plurilingüísme, la creativitat, la cerca d’informació i el pensament crític.
Petit i grans compartim un projecte que té les seves arrels al Seminari d’Escoles Verdes de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, arrelat a les escoles d’aquest territori i amb voluntat de créixer a d’altres poblacions.
El projecte que treballem va ser guanyador del Premi de Medi Ambient que convoca la Generalitat de Catalunya l’any 2009 i forma part de les actuacions del Pla d’Acció del Promagrama d’Escoles Verdes de l’escola.
LES NOSTRES FONTS
Mostra Les nostres fonts en un mapa més gran
LA CERCA D’INFORMACIÓ: eines que ens ajuden per treballar millor.
Hola sóc l’Àngela i us vuLL explicar com són els microrinvertavrats: Els microinvertevrats són els grans indicadors de la qualitat de l’aigua perquè són facils de trobar i dindicar es fan servir molt quets indicadors. Si la qualitat de l’aigua es bona és que hi ha moltes especies difarentes, i si és dolenta l’aigua vol dir que hi ha molt poques espÈcies i a més repEtides.
La meva valoració sobre el Pi:
-A mi aquesta setmana m’ha agradat molt i m’ha passat molt ràpida perquè ha set una setmana molt divertida.
Una cosa de les que em va agradar va ser el dia de l’experiment i ara que estem fent el Power point amb el Google Drive, un altre de les coses que em va agradar va ser quan vam anar a la Font de l’Espadaler però malgrat l’hora no vam poder fer tots els tallers, geolocalitzem ha set molt divertit i hem aprés a fer servir el Google Maps i a posar icones amb els comerços espero que l’any vinent ens ho tornem a passar tan bé com aquest any.