MÚSICA

L’AGUT I EL GREU

La classe dels dinosaures hem après la cançó del senyor greu i del senyor agut.

I els nens de P4 hem treballat l’agut i el greu amb els titelles.

CANÇÓ “CARGOL TREU BANYA”

A la classe de P3 cantem, ballem i juguem a ser cargols. Quan para la música, ens amaguem a la closca i ens quedem quiets. Ens ho passem pipa!

A nosaltres ens agrada ballar aquesta versió dels Mainasons.

EL TORTELL

JOC MUSICAL “Passegem-nos pel bosc”

La classe dels cargols ens encanta aquest joc. Un nen fa de llop i els altres són els nens que passegem pel bosc.

Vella Quaresma

Com ens agrada aquesta cançó. Té molt de ritme!

“Ton pare balla el drac”

Hem après a ballar aquesta dansa i ens ho hem passat molt bé.

Ton pare balla el drac,
ton pare balla el drac,
ta mare balla l’àliga.
Ton pare balla el drac,
ton pare balla el drac,
davant de l’hospital.
Tres passes endarrere,
tres passes endavant!
Tres passes endarrere,
tres passes endavant!

EL CARNAVAL DELS ANIMALS

Els nens i les nenes d’Educació Infantil estem treballant alguns personatges  del “Carnaval dels animals” de Camille Saint-Saëns. Els de P3 ens disfressem de peixos i som un gran aquari, els de P4 som elefants, fent acrobàcies i giravoltes, i els de P5 som els lleons de l’estepa africana.

 

LA SIMFONIA “EL RELLOTGE”, FRANZ JOSEPH HAYDN

A la classe dels dinosaures, hem treballat l’audició i hem representat la història següent:

Una àvia feia col·lecció de rellotges de tota mena: de polsera, de pèndol, despertadors de totes les mides, rellotges de cucut…Els guardava en unes golfes. Un dia va pujar a veure’ls i se’ls va trobar plens de pols. Per això, va decidir netejar-los i donar-lis corda un per un. Després els va avisar que no s’esvalotessin a les 12 de nit, l’hora de les bruixes. Així que, va baixar a fer el sopar, i els rellotges van continuar funcionant. Quan van ser les 12, va entrar un aire misteriós per la finestra de les golfes, i els rellotges es van començar a posar nerviosos i a fer “tac, tac” en comptes de “tic, tac”… L’endemà, l’àvia va pujar a les golfes i se’ls va trobar tots espellats. Els hi va donar corda un per un i els va col·locar al seu lloc. Finalment, va tancar la finestra perquè l’aire de les bruixes no tornés a entrar a l’habitació.