DIARI DEL NOSTRE PROJECTE INTERDISCIPLINARI, la setmana dia a dia.
7/3/2016
A primera hora hem presentat el nostre projecte interdisciplinari i l’horari d’aquesta setmana.
ENS DOCUMENTEM: Els padrins de la font ens apropen la història local de Sant Quirze de Besora.
Activitat: APUNTS DE LA XERRADA (esborrany + text)
LLEGIM: Un Pla Lector a partir del llibres Les fonts d’Osona i el Lluçanès, un procés de cerca guiada d’informació.
Activitat Grup biblioteca: núm 1/2/3 de la fitxa. Lectura de la contraportada en parelles. Apunts de la lectura de la contraportada. Lectura pàg 73 on hi trobarem la font de l’Espadaler.
08/03/2016
OBSERVEM: Hem dedicat el matí a obtenir dades de la font:
OBSERVACIÓ DIRECTA DE LA FONT:
FONTS D’INFORMACIÓ ORALS: els padrins
Sr. Víctor Bordas i Sr. Joaquim Bosch. Avui ens han parlat dels seus records a la font.
FEM DE GUIES: rutes turístiques a la font
VEGETACIÓ / LA RIERA DE CUSSONS / ENERGIA / HISTÒRIA I TRADICIONS / LA FONT / ELS HORTS / LES COMUNICACIONS I LA INDÚSTRIA.
Activitat: apunts + lectura dels apunts a casa + organització de les parts del apunts + penso com puc ajudar al meu grup per preparar l’activitat FEM DE GUIES.
08/03/2016
EXPERIMENTEM AMB … EL Sr. Fortià Prat (farmacèutic)
Ens ha explicat quins paràmetres s’han d’analitzar per saber si l’aigua és bona per beure. Concretament, hem analitzat l’aigua de la Font de l’Espadaler.
Aquests paràmetres són: el pH, els minerals dissolts, el nivell de nitrats i l’existència de microorganismes.
09/03/2016
ESCRIVIM6è: El nostre projecte d’expressió consisteix en una planificació que ens permetrà explicar els trets més importants de la font de l’Espadaler.
COMPONENTS:
Portada
Índex
LES ETIQUETES DEL TREBALL (ho decidim amb la parella de treball)
Opinió personal
Bibliografia.
En aquesta sessió ens toca PLANIFICAR, OBRIR EL DOCUMENT AL DRIVE, COMPARTIR EL DOCUMENT AMB EL COMPANY/A DE TREBALL / INICIAR EL REDACTAT DELS APARTATS/
ATENCIÓ: Em cal estar molt ben organitzat/ada i treballar de gust amb la meva parella de treball.