VISITEM L’AJUNTAMENT DE TERRASSA

Avui hem tingut el plaer de visitar l’Ajuntament de Terrassa i hem conegut a l’alcalde Jordi Ballart.

Primer hem realitzat una visita amb la Marina, i ens ha ensenyat com és l’ajuntament i ens ha explicat com la façana i ens ha ensenyat una de les sales més importants. Després hem pogut conèixer a l’alcalde Jordi Ballart. Ens ha ensenyat el seu despatx i el balcó de l’ajuntament i a  més, LI HEM POGUT FER PREGUNTES I PROPOSTES. Ha estat un matí molt interessant.

Gràcies Jordi Ballart per la teva implicació i per escoltar-nos.

Feu clic per veure més imatges

ASSAIG OBERT

Avui hem tingut la GRAN SORT de poder assistir a un de l’assaig que fa l’OCT48 de l’obra la Porta de Sant Petersburg.

En aquest assaig obert, no tan sols hem pogut gaudir i escoltar de les cançons que formaran part d’aquest concert de música clàssica, sinó que també hem pogut aprendre sobre els diferents instruments que conformen aquesta orquestra de corda fregada.

Ha estat una experiència molt enriquidora o molt especial.

Felicitats pel vostre entusiasme i comportament 🙂

Feu clic per veure més imatges i vídeos.

ACTIVITAT PROTAGONISTA

Aquest curs els nens i nenes de tercer han de preparar una petita conferència explicant el seu conte preferit, pot ser un conte clàssic o un llibre que els agradi molt.

ES TRACTA D’UNA ACTIVITAT OBLIGATÒRIA

L’activitat, anomenada “Protagonista”, forma part d’expressió oral de llengua catalana. A classe treballarem com ho poden fer, però potser els caldrà una mica d’ajuda de la vostra part.

L’objectiu d’aquesta activitat és practicar i millorar l’expressió oral en català. Per això, han de triar un conte que els agradi molt i exposar-lo en un mínim de 5 minuts i un màxim de 10 minuts. Poden acompanyar la seva explicació amb un Power Point, un mural, titelles, ninots…. De cap manera han de llegir sinó que es tracta que expliquin. Els podeu ajudar a casa fent que assagin la narració. Aquesta activitat no es pot preparar d’un dia a l’altre, requereix d’uns dies de preparació.

A la carpeta de la classe trobareu una carta molt semblant a aquesta amb la data que hem assignat al vostre fill/a per fer l’activitat.

És molt important ajudar-los a fer aquesta exposició. Us donem una mica d’ajuda per tal que els pugueu guiar. El guió del muntatge en power point o bé mural pot ser semblant a aquest:

• PRESENTACIÓ A LA CLASSE
  • PRESENTACIÓ DEL CONTE.
  • PERQUÈ HE ESCOLLIT AQUEST CONTE.
  • QUÈ ÉS EL QUE M’AGRADA MÉS D’AQUEST CONTE.
  • EXPLICACIÓ ORAL DEL CONTE AMB IMATGES
  • QUÈ ENS ENSENYA AQUEST CONTE?
  • COMIAT

Els alumnes s’autoavaluaran d’aquesta activitat i també faran l’avaluació dels seus companys i companyes. El mestre també farà una  avaluació durant la presentació.

Podeu confirmar que heu llegit aquesta notificació escrivint un correu al vostre tutor/a, si teniu algun dubte li ho podeu fer saber a la sortida oralment o bé mitjançant el correu electrònic. Si teniu dubtes us podem respondre via correu o bé oralment en recollir els nens i nenes.

Us adjuntem un exemple d’una presentació MOLT VISUAL, per tal que pugueu tenir un referent i una ajuda.

exemple presentació protagonista

ÀNIMS I A TREBALLAR!! 🙂

MOMENTS AMB ELS NOSTRES FILLOLS I FILLOLES

Avui hem tingut el GRAN PLAER de conèixer als nostres fillols i filloles de la classe de P4-B, que es diuen, l’Arc de Santmartí.

Aprofitant que s’apropa la festa de la castanyada hem fet les paperines conjuntament, per així divendres poder menjar MOLTES CASTANYES.

Ens ha encantat passar aquesta estona amb ells. ESPEREM TORNAR MOLT AVIAT!!

55 ideas de Joan Turu | turu, frases de educacion, frases chulas

SORTIDA RIERA DE GAIÀ

Divendres passat, tota la Comunitat de Mitjans, vam anar a la Riera de Gaià.

Va ser una sortida on vam poder caminar i gaudir de la NATURA i vam tenir l’oportunitat de conèixer-nos una mica més tots i totes i COMPARTIR moments molt divertits.

Si feu clic en aquesta foto podreu veure un “tastet” de com va ser el nostre dia. 🙂

AMB TU TOT ÉS MILLOR

Aquest any ha vingut una nena nova a l’escola; l’AMBERTA (AMB per als  amics). L’Amberta és una mica tímida i es pensa que tot ho fa malament… sort que aquí estem nosaltres per demostrar-li que TOTS tenim coses bones i quan ens ajudem sempre SOM MILLORS.

Aquí us deixo la cançó del lema d’aquest any, perquè la pugueu escolar tantes vegades com vulgueu!